Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låg i sängen med datorn uppallrad på magen med ett par kuddar. Hunden kom och mys-attackerade mig. Jag rör mig lite och får datorn hårt rätt på benen runt ögat. Åh, vad ont det gjorde! Hoppas det inte blir en blåklocka. Har några viktiga möten där jag inte vill se ut som en boxare.. :laugh:
 
Låg i sängen med datorn uppallrad på magen med ett par kuddar. Hunden kom och mys-attackerade mig. Jag rör mig lite och får datorn hårt rätt på benen runt ögat. Åh, vad ont det gjorde! Hoppas det inte blir en blåklocka. Har några viktiga möten där jag inte vill se ut som en boxare.. :laugh:

Hundarna får ta ansvar för rätt många suspekta skador. Shiban lekbiter så hårt om handlederna att jag ofta är full i blåmärken och terriern var så glad att se mig endag att hon hoppade upp i ansiktet på mig och slog ut en rejäl flisa ur min framtand. Hon har också gett mig fläskläppar.
Lika bra att jag är singel så att ingen partner blir misstänkt. 😅
 
Man får lite vår-feeling..... :up:
20200125_144527.jpg
 
Jag sprang i 1:54 med pappa i solen, blev sjukt produktiv efter det och städade ur kylen, skurade kattens toalåda, och badrummet. Duschade, åt mat. :eek: Vet inte hur jag orkade.
Har nu spelat Hellblada: Senua's sacrifice. Ett spel om psykos, som utspelar sig i nordisk/keltisk miljö.
Kan säga så här efter två timmar spelande: jag vill aldrig ha en psykos, :o jag blev helt jäkla slut :crazy:. Dock ett vansinnigt bra spel. Måste nog ta det i lite mindre entimmes bitar dock.
 
Sa ar det dags att starta dagen ... Mycket att gora i dag fast jag helst bara vill sitta och hacka utan att gora nagonting. :cautious:
 
Känner mig nöjd med min dag. Tog tag i att röja kaoset skrivbordet och fortsatte av bara farten till bokhyllan. Tre påsar skräp och en stor till pappersåtervinning.
Nöjd med dagen. Ska köpa flyttkartonger i morgon och fortsätta i bokhyllan som svämmar över, mest med jobb och studierelaterade böcker. En hel del kan vara i källaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 155
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp