Efter jobbet har jag och 26-åringen varit i stallet. Nu står han i duschen och jag har förberett maten. Snart är det sidbyte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag KAN verkligen inte läsa ordentligt idag..... Jag tyckte att du skrev "sKidbyte"..... Fast i och för sig kanske det har att göra med att du brukar skriva så mycket om vintersport......Efter jobbet har jag och 26-åringen varit i stallet. Nu står han i duschen och jag har förberett maten. Snart är det sidbyte
Kan man få se något alster?Efter nio timmar i keramikverkstaden är det så pass varm att jag kan ta av mig den tjocka ylletröjan och yllemössan. Understället och tjocksockarna behåller jag på.
Började med tio grader, uppe i 17 nu. Äntligen kan jag dreja utan att förfrysa.
Påminner om happy socks som jag köpte ett gäng av för några veckor sedan. Tips om ni ser dessa!Fick dess sjuka sockar via bud nyss. Löööööv it! Har nu komponerat ihop en inte alltför minimalistisk ( ) outfit
Visa bifogad fil 44509
Haha, nej. Kunde dreja bra för typ fem år sedan, nu övar jag upp det igen för att bättre kunna lära ut till mina elever.Kan man få se något alster?
Det du visade upp här för någon månad sedan eller när det nu var var uppseendeväckande på ett positivt sättHaha, nej. Kunde dreja bra för typ fem år sedan, nu övar jag upp det igen för att bättre kunna lära ut till mina elever.
Så lite skålar idag bara, men i porslin vilket inte passar mig alls att dreja i. Vi vill olika saker.
Tack!Det du visade upp här för någon månad sedan eller när det nu var var uppseendeväckande på ett positivt sätt
Om jag försöker skissa något så kan du visa något drejat?Tack!
Men det var inte drejat.
Jaja petitesserTack!
Men det var inte drejat.
Nej.. Tyvärr.Om jag försöker skissa något så kan du visa något drejat?