Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har vågat regnågsslinga underhåret lite (och skvätt lagom mycket färg på badrumsväggen. :angel: ) och dessutom börjat transformera det större ormterrariet till bioaktivt. Jag har med andra ord typ städat ur det, fyllt på med lite grundsubstrat och experimenterat lite med plantorna som ska in.
 
Nu har 26-åringen precis kört till jobbet och jag ska gå upp. Jobbar 7-16 idag och kör sen direkt till Röstånga för att hämta dottern.
Vi ska sedan avrunda dagen i stallet följt av dusch och kvällsmat :)
 
Ska kliva upp och ta tag i lite måsten.. Rensa kattlådorna, utfodra katterna, diska, fixa matlådor. Ska bara leta upp nån podd att lyssna på under tiden.
 
Varför bor jag i Norrland? Det är -8 grader ute, dvs lämplig vinter och jag funderar på att gå i ide. Sitter under en filt och ett täcke i soffan och kommer säkert inte åstadkomma något idag heller. Jag inväntar våren och livets återkomst. (Och vi har knappt haft vinter i år, jag är van med flera veckor med temperaturer på -20/25)
 
Varför bor jag i Norrland? Det är -8 grader ute, dvs lämplig vinter och jag funderar på att gå i ide. Sitter under en filt och ett täcke i soffan och kommer säkert inte åstadkomma något idag heller. Jag inväntar våren och livets återkomst. (Och vi har knappt haft vinter i år, jag är van med flera veckor med temperaturer på -20/25)
Här är det plusgrader
Tur för mig då jag sparar en massa el då.
Men vi har ju typ inte ens haft nån vinter än
 
Varför bor jag i Norrland? Det är -8 grader ute, dvs lämplig vinter och jag funderar på att gå i ide. Sitter under en filt och ett täcke i soffan och kommer säkert inte åstadkomma något idag heller. Jag inväntar våren och livets återkomst. (Och vi har knappt haft vinter i år, jag är van med flera veckor med temperaturer på -20/25)
Därför att du har ett fint hus där ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 155
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp