Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rensat och röjt i stallet idag, men mycket kvar än O_o
Jag har iallfall skapat plats för ett litet skrivbord som ska flytta från sadelkammaren, kläs med waxduk och bli ett planteringsbord för de tidiga frösådderna. I lådorna kan jag ha fröerna är tanken, då kan dom få flytta ut ur ett köksskåp inne - winwin liksom :up:
 
Nu är jag i Röstånga och väntar på att dottern ska komma ut. När jag knackade på skulle hon bara klä på sig ytterkläder så det borde gå kvickt :)
 
Städar datorn lite och hittade den här bilden från när pålle var unghäst och skulle smaka på allting, ink min fot då. :laugh: :love:
IMG_5787.webp
 
Jag borde städa upp och fara hemåt då jag har föreläsningar imorgon.. Men vill inte hem. Så funderar på att sova i verkstaden en natt till och fara tidigt på morgonen imorgon.
Ska iaf jobba på en presentation ikväll, men har med mig datorn så kan lika gärna sitta här på landet.
 
När jag stretchade min häst efter ridningen på banan (pålla hade liten raket i baken idag 😄) så råkade hon bita mig av misstag så jag fick ett skrapsår som blödde lite. Tvättade med tvål och vatten och ringde och rådfrågade 1177 om påfyllnad då det var länge sen...SSK på 1177 tror inte det är nån fara o absolut ingen panik ikväll men att jag bör ringa vc imorn och låta dem avgöra om det ska fyllas på. Hon fråga om jag är frisk för övrigt, jovars sa jag vad jag vet. Lite ångest o stress "bara". undra just om hon antecknar det med, har ju inte det direkt noterat annars vad jag vet 🤣.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 155
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp