Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tagit en lång dusch (älskar kroppsbalsam från Lush - slipper kladda in mig efter duschen!) och lagt en återfuktande ansiktsmask. Nu sitter jag sängen med trattkatten (2,4kg katt tar upp 2/3 av sängen. Rimligt, såklart!) :heart
 
Bestämde mig för att raka benen och armhålorna, slut på rakhyvlar :meh:
Har lånat sambons ibland men tycker inte de är bra, men tänkte återigen ”hur stor skillnad kan det vara?”. Det skulle jag inte ha gjort. Resultat blodbad och fy f-n vad det svider :arghh:
Aldrig mer! Hur kan man ha så kassa hyvlar?!

(Vi är båda kvinnor....)
 
När jag stretchade min häst efter ridningen på banan (pålla hade liten raket i baken idag 😄) så råkade hon bita mig av misstag så jag fick ett skrapsår som blödde lite. Tvättade med tvål och vatten och ringde och rådfrågade 1177 om påfyllnad då det var länge sen...SSK på 1177 tror inte det är nån fara o absolut ingen panik ikväll men att jag bör ringa vc imorn och låta dem avgöra om det ska fyllas på. Hon fråga om jag är frisk för övrigt, jovars sa jag vad jag vet. Lite ångest o stress "bara". undra just om hon antecknar det med, har ju inte det direkt noterat annars vad jag vet 🤣.
Fylla på vad? Stelkramp?
 
Började läsa en bok ikväll.
Läste precis ut den :o Jäkligt bra var den, kunde inte lägga den ifrån mig. Läste den medan jag åt, medan jag gav katterna mat och medan jag borstade tänderna.
 
Jag har gett mig själv vila från att arbeta med matte idag och det har varit så skönt! :love:

Dock har jag pluggat samhällskunskap 6 timmar istället. Jag börjar tröttna nu men känner ändå att jag inte kan så mycket som jag vill kunna. Har prov imorgon så jag hoppas att allt pluggande idag gett något resultat...
 
Snöade in på YT-videor när man lägger make up och klär på flickor och kvinnor till Maikos och Geishor - helt fascinerande 🤩
Nu ska avdelningen udda intressen, dvs jag, försöka slita mig och gå till sängs istället - det är ju arbetsdag imorgon 🙃
 
Har du fått i vuxen ålder så har du redan skydd,om du är ung så är det typ 10-20 år sen senaste vacc då det kan behövas.
Men om det bara blev en skråma så borde det inte vara någon fara.

Fick när jag var 10 (gissa om födelsedagen blev förstörd 😱😅) och var sist vad jag vet, är nyligen 32 fyllda. Ett litet sår. Ska ringa vc imorn och se vad de säger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 156
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp