Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag varit ledig en hel vecka och det verkar oooomöjligt att gå och lägga sig i tid för att komma upp utvilad och pigg imorgon. Såklart. Suck. I-landproblem.

Vad ska jag skylla på då som inte varit ledig i en vecka gått upp i tid hela helgen (inte senare än 07:30) men likförbannat inte kunde somna förrens runt 3?

Yepp ganska seg idag :D
 
På jobb och megatrött/seg men det blir nog en bra dag ändå. Ska sms min tränare nu och be om en träning.

Skulle varit iväg på första pay and jumpen igår men hey kramper i händer och ben satte liksom P för det.
 
Försöker hinna läsa ut kurslitteraturen till dagens föreläsning. Tappar fokus med jämna mellanrum så det går sådär.
 
Ehm. Verkar bli en sån där lite underlig dag i dag. Hittade min kollega i färd med att sila vatten ner i en kopp. Undrade om det var något fel med vattnet, hade ju precis druckit en kopp :nailbiting:

Nope hen silade ur flouriden ur vattnet. Varför? Jo för att flouriden gör att man får lägre IQ, förkalkar organen så de inte fungerar som de ska och förstör tallkottkörten helt. När tallkottkörteln är dålig kan hen inte utöva sin schamanism ordentligt eftersom hen inte kan ta in kraften från universum då.

Hen avslutade med att blanda i lite kollodialt silver i sin kopp.
:idea::confused::D
Älskar denna kollegas roliga inslag, bästa kollegan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 156
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp