Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
723A9A78-65FA-49AC-9F47-B569F62261A1.webp
 
Nu sitter jag o väntar på bil till korttidsboende, Tullhuset... Jag lär vara yngst och "fräschast"... Men känns ändå skönt att få mellanlanda någonstans, då min lägenhet inte är anpassad för rullstol, gåbord, toarullstol, höj och sänkbar säng och vad det nu är.... och att jag får akut värk, vid minsta felaktig ridning eller när onda benet krampar till o låser sig.

På sjukhus är jag jättebarnslig och sover med dörren på glänt, trots att jag har larm osv... Det känns tryggt på något vis att höra personalen prassla omkring i korridoren utanför.

Vi får se hur jag anpassar mig på Tullhuset, rapport kommer senare. :heart
 
Hemma från massagen. Bokat ny tid för tortyr i slutet av nästa vecka. Längtar efter den dagen jag kan njuta av massage :p
Nu blir det kaffe och mera jobb innan det är dag för lunch. Tänkte ta med två av hästarna och hunden på en liten promenad i skogen på lunchrasten. Känns som lagom aktivitet efter massagen.
 
Sitter på jobbet och väntar på att något ska hända. Nu har ingen varit här sedan jag öppnade kl 9 i morse. Försöker verkligen att stå emot stressen över att bara sitta här och "sitta av tid" i mitt lilla "fängelse". Har ändå lyckats hålla mig lugn mycket längre i dag än andra dagar. :up:
Har bokat massage hos bästa massören någonsin i eftermiddag. I dag skiter jag i chefen och stänger en halvtimme för massage. Så det så :mad:
 
Fikar och planerar resten av dagen och kvällen. Ska bli något kallare här. Imorse var det sångkör och vårligt. Får se vad fåglarna säger om det blir kallare sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp