Dom bor 80 mil bort tyvärr. Så det blir väl att skicka cash i ett kuvert isf.Om föräldrarna vill hjälpa dig kanske dom kan tanka bilen eller ge dig kontanter att köpa mat för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom bor 80 mil bort tyvärr. Så det blir väl att skicka cash i ett kuvert isf.Om föräldrarna vill hjälpa dig kanske dom kan tanka bilen eller ge dig kontanter att köpa mat för?
Kan de ha ett tankkort i sitt namn som du nyttjar? Samma med typ ICA-kort?Dom bor 80 mil bort tyvärr. Så det blir väl att skicka cash i ett kuvert isf.
Det är en idé, tack!Kan de ha ett tankkort i sitt namn som du nyttjar? Samma med typ ICA-kort?
min luftrenare är min bästis i dessa tiderStör mig lite på att pollen har börjat visa sig alltmer så jag blir hostig varje gång jag har varit ute trots dubbel medicinering. Borde nog ta tag i det här med att få nya astmamediciner utskrivna.
Superpresentkort kanske? Det går att skicka via mail och sen löser du in det på nätet till fysiska presentkort. Det finns många butiker att välja mellan. Kika på gogift.se om du vill veta mer. Tror förresten att man kan lösa in Superpresentkort till digitala presentkort också. Det finns säkert info på gogift.seDom bor 80 mil bort tyvärr. Så det blir väl att skicka cash i ett kuvert isf.
Tack!
Tack! (I efterskott?)Grattis på födelsedagen i efterskott!