Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade halv sex, gaah. Trots persienner så blir det ljust alldeles för tidigt. Naturligtvis vaknade katten och blev lycklig att det var dags för frukost och gjorde sitt bästa för att påpeka detta. Vände och vred på mig tills en kvart innan jag skulle gå upp när jag somnade om och sedan var halv död när klockan ringde.
 
Vaknade halv sex, gaah. Trots persienner så blir det ljust alldeles för tidigt. Naturligtvis vaknade katten och blev lycklig att det var dags för frukost och gjorde sitt bästa för att påpeka detta. Vände och vred på mig tills en kvart innan jag skulle gå upp när jag somnade om och sedan var halv död när klockan ringde.
Skaffa mörkläggnings gardin. :up:
 
Det händer mig stup i kvarten :laugh:
Jag har av någon anledning i princip inga vänner i Sverige. Däremot har jag ett helt gäng spridda över Europa, USA och Kanada. Vi pratar engelska och det händer oftare än jag vill erkänna att jag kläcker ur mig någonting på engelska till min mamma. Hon kan inte engelska :D:cautious:

Testa då att ha en hjärna som varit utsatt för lite för mycket stress för länge, dvs den fungerar inte helt på topp, och jobba med enbart engelsktalande. Ibland vet jag själv inte vilket språk jag pratar eller skriver på! :rofl: Det är absolut värst när jag gör en löpande tolkning när någon pratar, det kan bli helt galet :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 077
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp