Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute en sväng 😊

IMG_0569.jpeg
 
Hade tänkt bänka mig framför datorn och kolla Sverige-Ungern, men känner att jag inte kunde göra det utan chips och cola. Och har varken det ena eller det andra hemma så matchen är på i bakgrunden.
 
Det känns personligare än typ ikea eller liknande massproduktion..
Ja. Av den anledningen har jag valt andra företag som har ohyggligt stora utbud och trycker upp motiven, färgerna och storlekarna man vill ha på dem. Men visst, känns det viktigt att ha ett helt unikt motiv är det ju fritt fram att specialbeställa.
 
Hemma efter att jobba borta i två dar.
Smälta dagen och försöka tänka bort min nästa olycka med MC som jag höll på och få i sidan på bilen och det som följde där.

Nu ska nog ta och se om jag hittar något mataktigt att äta och inte påbörja chipspåsen som jag först tänkte 😅
Sen blir det nog lite tvspel eller se på någon serie. Borta bra men hemma bäst. :D
 
Sitter med ny laptop, lagom förvirrad. Den har iaf startat och den är bekväm att skriva på, skärmen är helt ok. Meeen sedan blev det värre. Tex så har jag lyckats få över min webbhistorik från andra datorn, men inte lösenorden... Och alltså, det är lite för många lösenord som ska kommas ihåg överallt för att jag ska ha möjlighet att klara av en sådan sak. Jag skulle också behöva fixa fler inställningar hit och dit rent allmänt... Men ja. Bra att skriva på, vilket ju är en trevlig början i alla fall!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 072
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 897
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp