Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ta en fika nu, funderar på när kollegan kan tänkas bli klar. Och om jag ska ringa och kolla läget, och i så fall när. 😅
 
Äter sen lunch
 

Bifogade filer

  • 20230518_142145.jpg
    20230518_142145.jpg
    590,2 KB · Visningar: 48
:sleep: kanske jag faktiskt ar lite vaken. Da jag aldeles straxt ska kora till jobbet ar det bast jag bestammer mig om jag faktiskt AR vaken snart. :cautious:
I dag blir det den vanliga korningen med mina sotnosar och sedan mote om UFO festivalen. Da jag leder motet hoppas jag ha vaknat till dess. Mina smattingar brukar ha lyckats vacka mig ordentligt, sa det blir sakert bra. :love:

Jag har en liten kille som kommer med blommor till mig varje dag. I gar var det en fin lila iris :angel: han "hittade" i en rabatt. Tyvarr tar han inget av skaftet nar han plockar ... bara blomman, men vi hade en liten pratstund om vad som ar "picking flowers" och inte i alla fall.:)
 
Hämtat stolpar till altanen med maken, tackat ja till nytt jobb och skriver på kontraktet på måndag, målat den andra ute soffan och en stol, hjälpt maken med altanbygget och sen en kort sväng med Ville ute på gärdet nedanför huset. Det slog mig hur mycket jag älskar att bo här, så genuint lycklig att se vårt hus och uthus och tänka här bor jag. ❤
 
Varit på intervju och hämtat upp varorna. Innan dess kilade jag in i butiken och fanns ju pulled pork i annat svenskt märke men eftersom det även fanns pulled beef som vi aldrig ätit (såklart lite dyrare), ska testas :).
 
Jag vet inte...:arghh: vet att jag vill ha upp mina diplom och examensbevis, men vart ska de sitta? Sen vill jag ha något stort i sovrummet ovan sängen.. kanske sänggavel plus hylla som jag kan ställa växter på?
I vardagsrummet har jag liksom kanske.. en vägg på 3-4m bredd och sen upp i taket. Så mycket väggar, så lite ideer, haha!
Jag gick lös på ett gäng canvastavlor från ett ställe med ett väldigt trevligt utbud. Fantastiska naturbilder bland annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 072
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 897
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp