Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska vi snart åka hem igen :D vädret höll sig fint hela tiden men det blev kallt i skuggan 🥶 tur att de flesta hade planerat och tagit med tröjor, plus att brorsans familj hade massor med filtar :D
 
Har har det varit mellan 28*C och 34*C i tre veckor nu ... sa vi har haft en lang varmebolja i ar. Nu forvantar vi oss att temperaturerna gar ner mot mellan 20*C och 28*C sa vi far lite var ocksa.

Dock ar det lite trist ... det har inte regnat pa over 3 veckor nu ... och vi har tork period hela July och Augusti en bit in i September.

Vi hade just "primary val" dar vi valde ny skolstyrelse och kunde valja om vi ville lagga mer pengar pa brand forsvaret via fastighets skatten ... Jag hoppas det gick igenom!
 
Cosmonova var lika bra nu som när jag gick på gymnasiet!
IMG_1976.jpeg
 
Hade egentligen tänkt motionera pållan avsuttet men kände mig mer sugen på att skritta (pyttelite galopp också 😍) barbacka en kravlös och kort sväng längs grusvägen i kvällssolen och under ekarna som börjat slå ut 😍. Inte heller så dumt med soffhäng med sambon till Elitstyrkans hemligheter🥰. Nu är det hög tid att sova 😴.
 
Kom hem nyss 😅
Maten var inte så god, och vi fick bara lagt två veckors schema men sällskapet var gott och det är huvudsaken!

Lärde mig också nu hur man ska tänka när man lägger schemat så det ska jag nog allt klara av! Fick också en helt ny förståelse för hur svårt det är att få ihop det.

I och för sig fick vi ju en hel del gjort med tanke på att vi började 20:30 och åt först. Hopplöst 😂
 
ADHD-mannen beställde ny grill och tyckte det var så fint att den var så billig. Nu fattar vi varför. IKEA-saker har inte i närheten av så många delar och så dåliga instruktioner. Vi överlevde utan skilsmässa. Trots att jag drev om den där byggnadsingenjör-utbildningen någon har som inte direkt hjälpte..
Så jag antar att vi pallar det mesta. 🤪
Det här var INTE alla delar. 😅

50803034-C74A-4FEF-8640-A3E5EDED2F2B.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 077
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp