Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade 5:30 idag och kunde inte somna om så tog hand om disken och proppade sedan för lite fönsterrenovering. Duschat i kallvatten ( vi har tydligen inget varmvatten just nu) handlat och ätit frukost. Ser nu på Gilmore Girls och väntar på materialleverans och pappa som ska hjälpa till med fönstren.

Fixade all städningen igår så lör-sön blir softa dagar, vet dock inte riktigt vad jag ska göra med två lediga dagar...Är hästlös just nu till råga på allt.
 
Läser kursmaterial. Intressant bok :) !

Stressar över en (eventuellt) trasig spis. Ugnen verkar inte funka helt som den borde. Men den är gammal och ingen överraskning om den behöver bytas ut. Stressar ännu mer över att försöka hitta en firma som kan komma ut och ge oss offert på grävningen (avlopp). Jag fick precis svar från ett företag där kontaktpersonen låter väldigt trevlig. Dock har de inte tid förrän i höst. Men tänker att jag förmodligen ska be dem komma ut ändå och kika.... Det skulle vara intressant att i alla fall få EN offert så jag får någon sorts uppfattning om vad det kommer att gå på...
 
Värsta grillbuffén som två kollegor fixat på jobbet. Bakat bröd, grillspett, massor med grönt och olika såser, musik och soligt väder. Tyvärr fick jag hämta en tallrik och sen sätta mig inne igen med alla telefoner och skärmar istället för att stå ute och hänga vid grillen, men gott och mycket trevligt. :d :up:
 
Uj. Elstöd ska trilla in nästa vecka :) nehä betat av en del måsten. Nähä en snabbis till närbutiken och köpa bla Västerbottensost till middagen som får bli idag som var slut på CG till bra pris såklart..lär ju inte va så billig där...🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 082
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 679
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp