Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi tog en morgonpromenad innan hotellfrukost.

IMG_20220416_083058033_MP.jpg
 
Dricker kaffe, snart dags för jobb. Vaknade med migrän för andra dagen i rad, så känner mig rejält såsig efter medicinen. Ikväll har jag klarat 2 av 4 påskpass, sen när de passen är avklarade väntar några dagars ledighet. Hoppas att det fina vädret håller i sig till jag är ledig!
 
Sytt ett par timmar, först blev det pannkaka av det mesta, men tillslut fick jag ihop en t-shirt till en vän :) Lyckades även snygga till på en klänning jag sytt till hennes systerdotter!

Nu känner jag mig heltrött, så ska försöka sova en stund..
 
Han verkar inte fatta att ALLT blir nikotinskadat i lägenheten om man röker inomhus. Att kök måste rivas ut osv.
Nej precis! Många verkar tro att det räcker med att spärrmåla men en kompis till mig som arbetar med sanering berättade att de emellanåt får riva ner tak och (gips)väggar för att röken satt sig i precis allt.

För att inte tala om att det även kan lukta hos grannarna som i @parellikusken s fall.

Nä, jag tycker att det är helt rätt att han får pröjsa rejält.
 
Gjort köttbullar inför morgondagen och nu blir det stallet första svängen; får bli två idag då jag har insläpp och vill inte ta in för tidigt I detta underbara väder och vill heller inte äta middagen sent efter det, mår ju bäst så :)
 
Nej precis! Många verkar tro att det räcker med att spärrmåla men en kompis till mig som arbetar med sanering berättade att de emellanåt får riva ner tak och (gips)väggar för att röken satt sig i precis allt.

För att inte tala om att det även kan lukta hos grannarna som i @parellikusken s fall.

Nä, jag tycker att det är helt rätt att han får pröjsa rejält.

Exets bror köpte en lägenhet i Skarpnäck billigt eftersom den som bott där innan rökt i hela lägenheten (det var dessutom rejäla skador på väggar, dörrkarmar etc eftersom han satt i rullstol och kört runt i lägenheten på med den på fyllan... det var ordentliga fester där tydligen, grannarna var överlyckliga när exets bror flyttade in).

Han städade allt noggrant flera gånger och spärrmålade sedan ALLT som inte gick att byta. Det blev riktigt bra till slut och han gjorde en rejäl vinst på den. Men fy f-n vad det stank innan han var klar :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 833
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
346
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp