Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser så attans gott utMycket mumsig "sushibuffé" De gör allt på beställning så det är väldigt fräscht.
Nu ligger vi i varsin soffa och kollar på en dokumentär om Henrik VIII.
Visa bifogad fil 89160
För att inte tala om Neskaffet Lyx jag köpte med till morfar. 69 kr för ynka 200 gram...På tal om priser ja..Handlade åt morfar i vår lilla närbutik på vägen hem från stallet och nu hade de 225 g färska hallon för 50 kr!
Jo inte så lätt då juJag brukar verkligen inte stänga av eller sänka i onödan då jag och mitt kontrollbehov vill ha koll på allt.
Men det går inte att säga åt min pappa att sänka rösten, så då får man göra det näst bästa
Haha förlåt jag skrattar men det där påminner mig om lillebrorsans klasskamrat i högstadiet som hade hörapparater och sänkte dem när han tyckte lärarinnan blev väl tjatig
NyhetsmorgonRastat hund och fodrat och släppt ut hästar på morgonen. Hunden fick Nyhetsmorgon och ett ben och gnaga på medan jag är hemma och fixar lite.
Kajsa har påtalat sedan jag kom hem att matte är dum som sover borta Kan inte ens gå på toaletten för då sitter hon utanför och skriker i högan sky.