Till skillnad mot mångas tryckande värme, så verkar vi ha det rätt bra här. Det håller stadigt 27 grader, och det blåser rejält....![]()
27*C ar perfect temperatur for mig.
Nu maste jag verkligen starta dagen ... det ar mycket att gora i dag igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till skillnad mot mångas tryckande värme, så verkar vi ha det rätt bra här. Det håller stadigt 27 grader, och det blåser rejält....![]()
Hej, koppla mig med några av dina snygg kompisarHaha vändningen ändå. Diss-dumpar snubben och han bara ok. Sen messar han och frågar om jag kan koppla ihop honom med någon av mina ”snygga kompisar”.
![]()
Tappa bara inte huvudet inne i IKEA!
27*C ar perfect temperatur for mig.Har blir det bara runt 17*C i dag, sa vi far nagra dagars respit fran varmen igen innan det gar upp till runt 30*C har igen.
Nu maste jag verkligen starta dagen ... det ar mycket att gora i dag igen.
Åt vi också ikväll, mumma!Pastasallad - favoriträtt på sommaren! Och med ett gott bröd till - mums!!
Vad är det? Det gulbruna?Det är knappt man tror att man befinner sig på Småland-Skåne-gränsen....
Visa bifogad fil 30966
Det lät urhärligt!Det är nu jag borde haft ett badkar i trädgården. Nu hade det suttit fint med ett dopp. Jag letade efter ett redan förra året men har inte hittat något än.
Det är ju trevligt med en pool, men eftersom jag inte har råd får det bli lågbudgetvarianten. Man kan nog skapa ett riktigt trevligt utespa med ett badkar.Det lät urhärligt!
Vi drömde om pool idag. Det får nog vänta tills vi inte hyr bostad dock.
Det är en stor myr.Vad är det? Det gulbruna?