Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tappa bara inte huvudet inne i IKEA!Ska åka till IKEA och handla lakan med 1700tals tryck för att tillfredsställa min inre Marie Antoinette.
Det verkar ju onödigt att gå runt med ischias, när det faktiskt går att göra något åt det.Jag har tråkigt. Känner för att byta ut hela min garderob men inga affärer är öppna och dessutom har jag redan så jäkla mycket kläder.
Maken har problem med ischias och vägrar söka hjälp. Jag vill åka och hitta på nåt men han kan inte sitta nån längre stund..
Det verkar ju onödigt att gå runt med ischias, när det faktiskt går att göra något åt det.
Jättevarmt här också, vi har 30 gr nu.Galet varmt även här. Gick långpromenad med hundar + vän på morgonen, men ändå blev det svettigt. Nu har jag sovit i soffan någon timme... Har öppnat balkongdörren helt och ett annat fönster i lägenheten, så det är åtminstone skön luft här och inte varmare inne än ute. Men ja, det blir en lugn dag det här.
Här har det sjunik till 29,8....30,6 i skuggan Är innomhus o städar i korsdrag.