Jag sa inget förut men nu kommer jag till skott - du ser så fiiiin ut här!!Har ingen kavaj, blir en ljusblå cardigan till oavsett klänning. Och donut. Eller är det megaomodernt nuförtiden?
Visa bifogad fil 31229
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sa inget förut men nu kommer jag till skott - du ser så fiiiin ut här!!Har ingen kavaj, blir en ljusblå cardigan till oavsett klänning. Och donut. Eller är det megaomodernt nuförtiden?
Visa bifogad fil 31229
Tycker jag också, samtidigt som jag känner mig lite dum typ "såklart att det inte går att få blommor i sån färg lilla flicka" Inte alla har så gröna fingrar att man förstår detMeh! Så fisigt
Tycker jag också, samtidigt som jag känner mig lite dum typ "såklart att det inte går att få blommor i sån färg lilla flicka" Inte alla har så gröna fingrar att man förstår det
Tack!!Jag sa inget förut men nu kommer jag till skott - du ser så fiiiin ut här!!
Har ingen kavaj, blir en ljusblå cardigan till oavsett klänning. Och donut. Eller är det megaomodernt nuförtiden?
Visa bifogad fil 31229
AMEN!och att jag lärt mig en sak utav vår relation, och det är att undvika killen som är osams med alla sina ex.
Hur gick det?Snart ska jag åka och sälja min häst. Hoppas jag. Ska till fodervärden och hälsa på, tänkte fråga om de vill köpa billigt. Och då menar jag billigt! Jag vill bara att hästen ska få ett bra hem och det har hon hos fodervärden. Jag vill dessutom "bli av med" en häst, ifall det skulle hända något har jag inte råd att ta tillbaka henne i dagsläget. Så sälja får det bli. Även om det känns jobbigt. Mycket jobbigt.
Hur gick det?
Skicka ett sms?Jag sålde inte. Eller rättare sagt, jag fegade ut och frågade inte. Men de trivs jättebra ihop och det går så bra! Jag borde verkligen fråga.
Ska besiktiga bilen
Jag HATAR att besiktiga bilen.. Mest för att jag förknippar det med "lilla gumman" attityder sen gammalt.
Skicka ett sms?
Alla är olika, men jag hade tyckt det varit en lättnad att sälja till en bra fodervärd Ultimata försäljningen.Ja jag ska göra det. Måste bara samla lite styrka. Fasen, jobbigt det där med att sälja häst..
Alla är olika, men jag hade tyckt det varit en lättnad att sälja till en bra fodervärd Ultimata försäljningen.