Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen kavaj, blir en ljusblå cardigan till oavsett klänning. Och donut. Eller är det megaomodernt nuförtiden?Denna med en kavaj över!
Ingen aning om din frisyr är modern eller omodern - den är SNYGG !Har ingen kavaj, blir en ljusblå cardigan till oavsett klänning. Och donut. Eller är det megaomodernt nuförtiden?
Visa bifogad fil 31229
Men vilken bittergubbeKurs hela dagen och hjärnan har förvandlats till deg. "Maken" har lyckats nå en ny bottennivå i "Missuppfattande bittergubbe" och har nu gått in på nån typ av hämdbana och blockat mig från Facebookgruppen för våra uppfödningar. Nu kan jag inte följa "mina" svansbarn och ägare
Men vilken bittergubbe
Här sitter jag och myser med raggsockar på fötterna.... Det krävs inte mycket "kyla" för att det ska kännas kallt vid denna årstiden.....
Har precis klivit ur den skållheta duschen.... ! Te är jag sugen på, men är lite rädd att det håller mig vaken.....Jag fryser med. Dricker te och ska snart ta en skållhet dusch
Har precis klivit ur den skållheta duschen.... ! Te är jag sugen på, men är lite rädd att det håller mig vaken.....
Ja. Och så fåniga anledningar. Barnsligt.
Jag skrev i gruppen i förrgår att "som flera kanske redan vet går x och jag skilda vägar. X kommer stå kvar som ägare till kenneln men jag vill gärna fortsätta ha kontakt med er ägare och hundar som förr/ Kram Voff.
Tydligen "hängde" jag ut vårat privatliv. Det är en sluten grupp med 30 medlemmar i
Anledning två var att jag stängt ner kennelns facebooksida. Något jag upplyste honom om för en månad sen för den var kopplad till min mail och jag ägde kontot. Något han då tyckte var ok och förstod. Nu var det väl glömt.
Sist var han sur över att en flik på hemsidan försvunnit. Jag la 4 mån på att bygga upp den, är den enda som grejat och uppdaterat den. När vi gick isär la jag flera timmar på att göra om den så jag försvann från den och han blev den enda som framträdde på den. Nått han faktiskt kunde gjort själv. Jag skrev dessutom över domänen på honom och hans mail då jag ägde även denna. Men så råkade jag radera en flik om vardagslivet på kenneln som funkade som en liten blogg. Han skulle aldrig uppdatera där ändå så jag fattar inte varför han ens bryr sig. Men han behövde väl nått nytt att störa sig på
så jävla lågt gjort!Kurs hela dagen och hjärnan har förvandlats till deg. "Maken" har lyckats nå en ny bottennivå i "Missuppfattande bittergubbe" och har nu gått in på nån typ av hämdbana och blockat mig från Facebookgruppen för våra uppfödningar. Nu kan jag inte följa "mina" svansbarn och ägare
Jag vet att jag ska släppa. Släppa honom är inte så svårt. Börjar ärligt bli rätt less på hans sätt. Han är ju ett enda stort kommunikationsproblemFörsök strunta i det för tillfället. Du har lagt enormt mycket tid på detta, jag har funderat över det många gånger. Du har vad det låter gjort allt snyggt. Fortsätt med det, och när han är stabil igen kanske han också kan se det.
@Voff Jag tycker faktiskt att du har skött detta förvånansvärt bra! Jag känner inte dig förutom vad jag sett här, men du verkar ta det så bra som det bara går och gör precis som man "ska" göra. Jag beundrar dig! Kom ihåg att vara snäll mot dig själv och se hur långt du har kommit
Förståeligt att du inte vill tappa kontakten med valpköparna, kan du bli vän med dem personligen tills du kommer in i gruppen igen?