Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lastträna, miljöträna är mina förslagHjälper till med ett tvåårigt friesersto, men är ju år och dar sedan jag höll på med unghästar så har idétorka. Vad kan man göra mer än tömköra och longera? Hon är sadelvan men ej insutten än. Ge mig lite tips och idéer
Om du har tillåtelse från ägaren så kan jag rekommendera att klickerträna henne. Finns många inspirerande grupper på FB och är riktigt kul!Hjälper till med ett tvåårigt friesersto, men är ju år och dar sedan jag höll på med unghästar så har idétorka. Vad kan man göra mer än tömköra och longera? Hon är sadelvan men ej insutten än. Ge mig lite tips och idéer
Hjälper till med ett tvåårigt friesersto, men är ju år och dar sedan jag höll på med unghästar så har idétorka. Vad kan man göra mer än tömköra och longera? Hon är sadelvan men ej insutten än. Ge mig lite tips och idéer
Hjälper till med ett tvåårigt friesersto, men är ju år och dar sedan jag höll på med unghästar så har idétorka. Vad kan man göra mer än tömköra och longera? Hon är sadelvan men ej insutten än. Ge mig lite tips och idéer
Tycker ni det är lagom att hänga på och även sitta på hästen när den är 2.5 år?
Jag tycker det är för tidigt men jag kanske är onödigt försiktig?
Såg en på insta som redan travade sin 2,5-åring uppsuttet. Är inte det lite tidigt?
Tycker det låter tidigt såvida man inte ska visa på treårstest. Beror väl på vad det är för hästSåg en på insta som redan travade sin 2,5-åring uppsuttet. Är inte det lite tidigt?
Det är vanligt att man rider in swb ungefär nu, sen vilar dem några mån och återupptar ridningen lite innan 3-års. Finns forskning som pekar mot att hästar mår bra och blir mer hållbara av förnuftig belastning från unga år.Såg en på insta som redan travade sin 2,5-åring uppsuttet. Är inte det lite tidigt?