TheRedLightning
Trådstartare
Ny tråd, nya möjligheter. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, man får flyga ner till Köpenhamn och sen byta där, vill man åka direkt från Sverige är det Arlanda som gäller. Tycker också det är lite skit.Verkar inte gå direkt flyg till dublin från göteborg![]()
Det är skitNä, man får flyga ner till Köpenhamn och sen byta där, vill man åka direkt från Sverige är det Arlanda som gäller. Tycker också det är lite skit.
Jag har åkt från Landvetter via Köpenhamn till Dublin och det har varit supersmidigt för mig. Har åkt över två gånger. Tycker på ett sätt det är skönt att få ett miniavbrott på resan, men vi är alla olika. Vart ska du åka på Irland?Det är skitFunderar på att åka till irland eller england på ridresa till sommaren, men det måste ju vara enkelt att åka
Men i vissa fall tog det ju 24 timmar från göteborg till dublin. Har ingen aning om vart man ska åka, någon stans där de har fina hästar och man får prova att hoppa terängJag har åkt från Landvetter via Köpenhamn till Dublin och det har varit supersmidigt för mig. Har åkt över två gånger. Tycker på ett sätt det är skönt att få ett miniavbrott på resan, men vi är alla olika. Vart ska du åka på Irland?![]()
När jag flugit har jag gjort det med Sas, tror restiden vart 2-3 timmar, helt okej. Jag har endast varit på Flowerhill, hittade dom via horsexplore. Själv skulle det vara kul att prova på något nytt men samtidigt är det rätt kul att åka tillbaka till något man känner igen och vet hur det är.Men i vissa fall tog det ju 24 timmar från göteborg till dublin. Har ingen aning om vart man ska åka, någon stans där de har fina hästar och man får prova att hoppa teräng
oh nu påminde du mig om att jag har glögg i kylskåpet, tack.Tittar på 7:an där det är skenet bedrar maraton och dricker äppleglögg med kanel![]()
Det är skitFunderar på att åka till irland eller england på ridresa till sommaren, men det måste ju vara enkelt att åka
Jag är fan död. Det är INTE behagligt att åka Göteborg-Svärdsjö i 70 km/hEller ja, särbon "släppte" mig i Ludvika så jag skulle åka före och handla middag (på hans kort
).
Till kärringen i mörkblå Forden: Det var JÄTTEKUL att du låg i min häck när jag och särbon hade gått ut på vägrenen båda två och det inte var några möten plus att du bestämde dig för att köra om i en kurva med möte roade säkert både de efter och de mötande *idiotjävel*
Äh, orka bry sig om vad som händer i trafiken men alla idioter. Ska man bry som om alla har man snart ingen energi kvar till där det behövs. Sett massa idioter bara idag, men orkar inte ge dom någon energi längre. De är tyvärr för många och oftast verkar de ha tur varenda gång också... borde egenetligen hända fler olyckor än det gör med tanke på hur en del kör.Jag är fan död. Det är INTE behagligt att åka Göteborg-Svärdsjö i 70 km/hEller ja, särbon "släppte" mig i Ludvika så jag skulle åka före och handla middag (på hans kort
).
Till kärringen i mörkblå Forden: Det var JÄTTEKUL att du låg i min häck när jag och särbon hade gått ut på vägrenen båda två och det inte var några möten plus att du bestämde dig för att köra om i en kurva med möte roade säkert både de efter och de mötande *idiotjävel*