Klarvaken och ångest. Stort blä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Planerar kring min drömresa jag hoppas kunna göra nästa sommar eller höst.
Planerar att åka 4-6 veckor till Dominikanska varav en språkkurs några veckor...
Jag tänker att nu har jag möjligheten... Kan ta ledigt från jobbet, har pengar, inga husdjur etc...
Skulle åka själv i såna fall..
Men visst vågar jag?
Visst borde jag åka?
Ingen ledande fråga alls...
1 november? Då har väl ändå halloween varit
Klarvaken och ångest. Stort blä.
OMG Marc Jacobs Intl gillade mitt inlägg på instagram!!!!
(Försöker spela cool och ba "jo men vettö dä ä vardagsmat" men det går inte så bra)
Hällde precis kaffe på mig själv
NO, NO, NO man kan INTE julpynta forran efter Thanksgiving som ar den sista Torsdagen i October. Spelar ingen roll att ni inte firar Thanksgiving i Sverige, for sa ar det!
Det var väl onödigt
Jag försöker vakna och bli av med huvudvärken, kan ha hänt att det blev lite mycket vattendrivande igår... jag var ju tvungen att testa syrenlikören
ja jag tyckte det.
Syrenlikör lät intressant förresten, gör man den själv eller finns den att köpa?
Tack!Kram Hoppas att det går bättre med tänderna den här gången!
Efter 26 november?Och Thanksgiving ar sista Torsdagen i NOVEMBER forstass. Den 26te November i ar. Efter det kan man julpynta hur mycket man vill, men fram tills dess ar det pumpor, hostfargade lov, halmbalar och liknande som galler.
Vad menas med "sjunger på smule"??Sjunger på smule och spelar spel på fb.
Sova ska man väl egentligen göra också men somnade på soffan när jag kom hem vid ett, vaknade kvart i sex
Det är en karaokeappVad menas med "sjunger på smule"??