Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om nån sagt nåt till köparen?
Har varit med om sånt att folk hört av sig och snackat skit om mig till säljare.

Så kan det vara. Det är så tråkigt, inte lätt att bli av med en kallblodstravare ändå liksom. Och eftersom jag är skadad får han inte alls den träning och uppmärksamhet han behöver och förtjänar nu.

Vill inte... det är dyngväder (eller egentligen inte men snålblåst och halvt duggregn är inte min grej).

Men jag måste ha in ved... :meh: var är min slav?! :cautious:

Vad härligt det är med vänner som ger sig på en hysteriskt när man är ledsen och deppig. Blev så illa så jag var tvungen att slänga på luren i örat på henne och stortjuta en stund.

FYI, jag hatar att packa. Men kameran och vinet är kirrat, det är väl ändå viktigast? :D Fast lite kläder och tandborstar och så ska väl anses vara bra också. Och extrakläder till barnet...

Imorse tänkte jag att jag kanske skulle ta mig in till stan för att göra några ärenden.
Insåg sedan att
-det är marknad och knallar överallt.
-det är röd dag.
Suck.

Calvin har jamat och varit orolig hela natten. Helt olikt honom. Har två katter från avkommans lägenhet, på kollo medan de har halloweenfest, och sannolikt har de jamat i gästhuset så min gosse hört dem. De två stackarna i gästhuset är helt förvirrade och sitter bakom en möbel när jag tittar till dem. De är inte vana vid att vara hemifrån så ofta.

Sovit med sömntabletter inatt, det var rätt skönt, kunde sova till elva nästan. Nu har jag lagt i tvätt i maskinen, och ska äta frukost. Rätt hungrig då det igår blev en varierad kost med dumle pepparkaka, ostkrokar och choklad typ :banghead: Hade vart gott med ostfralla, men orkar inte iväg till affären.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
762
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar