Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar också på att sovaAlltså, jag har verkligen blivit tråkig... Funderar på att stänga datorn och slumra till framför Castle! Har dessutom bokat tvättid 7-12 imorrn Första gången i tvättstugan på gården tvättar ju hos föräldrarna normalt
Inga till mig! Lider av fruktos malobsorbtion, dvs kan inte bryta ner fruktsocker. Har däremot en make vars andra namn är Banarne av förklarliga skäl som gärna mumsar allt med banan iBanankakorna blev riktigt smarriga! Får se hur många som får följa med till @ASKAPLASKA imorrn
Jepp!@Kethets muterade nog också getter på gymnasiet
Vilken tur att det finns smördegskakor med strössel på också då Men hur kan man leva utan frukt? Det köper jag oftare än mjölkInga till mig! Lider av fruktos malobsorbtion, dvs kan inte bryta ner fruktsocker. Har däremot en make vars andra namn är Banarne av förklarliga skäl som gärna mumsar allt med banan i
Frågan är hur jag överlever när jag råkat få i mig fruktosVilken tur att det finns smördegskakor med strössel på också då Men hur kan man leva utan frukt? Det köper jag oftare än mjölk
Paprika? Isf ska jag försöka komma ihåg att plocka en åt digFrågan är hur jag överlever när jag råkat få i mig fruktos
Jag äter massor av grönsaker (inte de sötaste då) istället.
Tyvärr inte. Ingen idé att försöka mata mig med nåt överhuvudtaget, det är mycket kompliceratPaprika? Isf ska jag försöka komma ihåg att plocka en åt dig
Omfg. Jag ska sluta klaga på att min kropp älskar snabba kolhydrater...Tyvärr inte. Ingen idé att försöka mata mig med nåt överhuvudtaget, det är mycket komplicerat
Vin t ex kan vissa sorter funka att dricka men jag måste äta kolhydrater samtidigt så glukoshalten blir högre än fruktosen. Invecklat, I know.
Omfg. Jag ska sluta klaga på att min kropp älskar snabba kolhydrater...
Undrar om nån sagt nåt till köparen?Känner mig sjukt deppig. Tjejen som skulle titta på Max på söndag har tagit bort mig som vän på fb och svarar inte på mail eller pm.
Jag fick ett extremt otrevligt mail som svar på min annons där en ung (märktes på språket) tjej skrev om hur urusel jag var med hästar och hur jag har förstört Max för all framtid eftersom jag ramlat av och skadat mig. Vet att det bara är en snorunge som roar sig men tar åt mig lite ändå..
Gick upp halv fem i morse och är egentligen skittrött, kan inte komma till ro dock.