Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag har verkligen blivit tråkig... Funderar på att stänga datorn och slumra till framför Castle! :eek: Har dessutom bokat tvättid 7-12 imorrn :eek::eek: Första gången i tvättstugan på gården :D tvättar ju hos föräldrarna normalt :angel:

Inga till mig! Lider av fruktos malobsorbtion, dvs kan inte bryta ner fruktsocker. Har däremot en make vars andra namn är Banarne av förklarliga skäl som gärna mumsar allt med banan i:D
Vilken tur att det finns smördegskakor med strössel på också då ;) Men hur kan man leva utan frukt? Det köper jag oftare än mjölk :D

Paprika? Isf ska jag försöka komma ihåg att plocka en åt dig :)
Tyvärr inte. Ingen idé att försöka mata mig med nåt överhuvudtaget, det är mycket komplicerat:crazy:
Vin t ex kan vissa sorter funka att dricka men jag måste äta kolhydrater samtidigt så glukoshalten blir högre än fruktosen. Invecklat, I know.;)

Omfg. Jag ska sluta klaga på att min kropp älskar snabba kolhydrater...

Fyfan jag lever på dom. Snabba kolhydrater och vin. Kaozz. Troligen kan min diet bara orsaken till att jag inte längre väger 48 kilo (som jag gjorde för ngt åt sedan) utan snart plussat 10 kg på det.
Min dröm vore att wienerbröd och bullar vore lika nyttigt som tex broccoli och morötter. Det skulle lösa en hel del problem för min del

Funderar på att söka till Robinson för att bli brun och vältränad. Tyvärr finns risk att jag skulle bli utröstad i första programmet pga att ingen skulle stå ut med mig. Bäst vore alltså om jag bara helt ensam på en flotte skulle driva iland på ngn öde ö och att någon sjöfarare sen bara råkade hitta mig ca 1 år senare

Tillägg: det enda som skulle finnas på ön var obegränsat med rödvin. Detta pga att ett skepp förlist på min lilla ö fullastat med vinflarror och dessa skulle mirakulöst ha bevarats helt intakta

Senast ändrad av en moderator:
Lilla bruna sprang fint med mig idag. Åkte från stallet med riktigt bra känsla. Kvällen har förflutit i samma bana; god middag med sambon och ett par avsnitt av Narcos. Nu sover sambon sött bredvid mig i sängen och jag ska strax göra honom sällskap. Jag har haft bästa tänkbara återhämtardagen. I morgon blir det lite mer fart :D

Jag är lite på lyset minsan. Hoppsan hejsan!
Och nu ska jag sova för imorgon bitti tar jag kära sambo och lilla bil till Nordens ark för att fira 1) att vi varit tillsammans i 10 år (på söndag) och 2) att jag fyller 27 på tisdag (tror jag) och lite att sambo med fyller 27 två veckor senare.

God natt och lycka till.

Känner mig sjukt deppig. Tjejen som skulle titta på Max på söndag har tagit bort mig som vän på fb och svarar inte på mail eller pm.
Jag fick ett extremt otrevligt mail som svar på min annons där en ung (märktes på språket) tjej skrev om hur urusel jag var med hästar och hur jag har förstört Max för all framtid eftersom jag ramlat av och skadat mig. Vet att det bara är en snorunge som roar sig men tar åt mig lite ändå..

Gick upp halv fem i morse och är egentligen skittrött, kan inte komma till ro dock.

Känner mig sjukt deppig. Tjejen som skulle titta på Max på söndag har tagit bort mig som vän på fb och svarar inte på mail eller pm.
Jag fick ett extremt otrevligt mail som svar på min annons där en ung (märktes på språket) tjej skrev om hur urusel jag var med hästar och hur jag har förstört Max för all framtid eftersom jag ramlat av och skadat mig. Vet att det bara är en snorunge som roar sig men tar åt mig lite ändå..

Gick upp halv fem i morse och är egentligen skittrött, kan inte komma till ro dock.
Undrar om nån sagt nåt till köparen?
Har varit med om sånt att folk hört av sig och snackat skit om mig till säljare.

Hundarna driver mig till vansinne i dag.:crazy: Mandy ar tjurig och sur ... grumsar med Diva sa jag tillsist fick lov att saga ifran. Diva gnaller som en gammal dorr ... det har nu pagatt straxt over en timma. Hon ar mycket diskret, men det gor det nastan varre. Hon ger verkligen aldrig upp :arghh: Mycket snart ger jag efter och matar mycket tidigare an normalt ... da blir det iallafall tyst pa Diva och jag slar vad om att Miss Mandy ocksa blir pa battre humor.:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
762
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar