Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ljusslingor utomhus är det heeeelt lagligt att börja sätta upp den 1:a november :up:
Allt enligt lagboken wikiScata :p:D
11202431_10153601501023213_7950541828259349799_n.jpg

@Ninnurur: Jag bävar lite för ikväll... saknaden efter pappa har slagit hårdare i år än förra året, konstigt nog. Det är alltid så vackert och rofyllt i minneslunden iaf. Det får väl bli en whisky med pappa vid häggen efteråt.

Kom precis hem från omtentan. När jag lämnade in den kändes det som att jag klarat den, men nu börjar tvivlet sätta in.
Ujuj.

Fart runt i huset med dammsugare och fixat fint. Allt går som en dans med Maiden på full volym. Snart stall och jag hoppas att lilla bruna är fin idag med. Imorgon är det dax för att få tränarens ögon på oss. Behöver hjälp med att lösa att lilla bruna ibland lägger sig inåt och piloten tappar positionen i sadeln å det grövsta.

Vad härligt det är med vänner som ger sig på en hysteriskt när man är ledsen och deppig. Blev så illa så jag var tvungen att slänga på luren i örat på henne och stortjuta en stund.

Har varit med om liknande och det är otroligt lågt gjort av folk när de håller på så!

Kram!

Shit va svårt det kan vara med placering, perspektiv osv. Vet fortfarande inte om jag är nöjd med hästen placering här och om storleken är okej, hm, svårt detta.
Kan väl avslöja att om detta projekt ros i hamn, så blir det troligen min nya avatar, beroende på utgången såklart. :o
12202099_1123348127696032_1534544079_n.jpg

Är inte helt hundra med idéerna än, mycket planering kvar innan färgläggning.

Shit va svårt det kan vara med placering, perspektiv osv. Vet fortfarande inte om jag är nöjd med hästen placering här och om storleken är okej, hm, svårt detta.
Kan väl avslöja att om detta projekt ros i hamn, så blir det troligen min nya avatar, beroende på utgången såklart. :o
12202099_1123348127696032_1534544079_n.jpg

Är inte helt hundra med idéerna än, mycket planering kvar innan färgläggning.
Jag tycker nog inte hästen passar in alls i bilden. Det blir lite rörigt :)

Jag tycker nog inte hästen passar in alls i bilden. Det blir lite rörigt :)
Möjligt, sen är det fel perspektiv på hästen också. Lastbilen är grodperspektiv och hästen typ normalperspektiv. Grubblar lite på hur jag ska göra, då jag ville göra en bild med min häst och lastbilen jag kör på jobbet.
Vet jag testade lite snabbt i photoshop att byta motiv på sidan av skåpet, kändes inte riktigt bra heller... hm, tål att fundera över.
12202242_1123369097693935_627263321_n.jpg

Precis varit ute på gården och grejat en stund, skönt :) Fyllt på fågelmat, krattat löv, flyttat lite redskap mm. Nu blir det lite fika innan jag ska baka bröd :d

Bäst att köra på medan orken och motivationen finns :D

Möjligt, sen är det fel perspektiv på hästen också. Lastbilen är grodperspektiv och hästen typ normalperspektiv. Grubblar lite på hur jag ska göra, då jag ville göra en bild med min häst och lastbilen jag kör på jobbet.
Vet jag testade lite snabbt i photoshop att byta motiv på sidan av skåpet, kändes inte riktigt bra heller... hm, tål att fundera över.
12202242_1123369097693935_627263321_n.jpg

Jag gillar verkligen den andra bilden, dar du hoppar ut fran bilen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
765
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar