Ljusslingor utomhus är det heeeelt lagligt att börja sätta upp den 1:a november
Allt enligt lagboken wikiScata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ljusslingor utomhus är det heeeelt lagligt att börja sätta upp den 1:a november
Allt enligt lagboken wikiScata
Sånt där kommer och går tycker jag, det är nu 18 år sedan pappa dog och vissa dagar slår helt enkelt saknade till.@Ninnurur: Jag bävar lite för ikväll... saknaden efter pappa har slagit hårdare i år än förra året, konstigt nog. Det är alltid så vackert och rofyllt i minneslunden iaf. Det får väl bli en whisky med pappa vid häggen efteråt.
Vad härligt det är med vänner som ger sig på en hysteriskt när man är ledsen och deppig. Blev så illa så jag var tvungen att slänga på luren i örat på henne och stortjuta en stund.
Har varit med om liknande och det är otroligt lågt gjort av folk när de håller på så!
Kram!
Jag tycker nog inte hästen passar in alls i bilden. Det blir lite rörigtShit va svårt det kan vara med placering, perspektiv osv. Vet fortfarande inte om jag är nöjd med hästen placering här och om storleken är okej, hm, svårt detta.
Kan väl avslöja att om detta projekt ros i hamn, så blir det troligen min nya avatar, beroende på utgången såklart.
Är inte helt hundra med idéerna än, mycket planering kvar innan färgläggning.
Möjligt, sen är det fel perspektiv på hästen också. Lastbilen är grodperspektiv och hästen typ normalperspektiv. Grubblar lite på hur jag ska göra, då jag ville göra en bild med min häst och lastbilen jag kör på jobbet.Jag tycker nog inte hästen passar in alls i bilden. Det blir lite rörigt
Färgar håret och ska sedan börja kleta på all färg på kroppen
Softar idag.,
Badat bubbelbad, lagt ansiktsmask och scrubbat kroppen.
Vilket inte är poppis?Innan jag duschar ikväll ska jag tvätta Missia...
Möjligt, sen är det fel perspektiv på hästen också. Lastbilen är grodperspektiv och hästen typ normalperspektiv. Grubblar lite på hur jag ska göra, då jag ville göra en bild med min häst och lastbilen jag kör på jobbet.
Vet jag testade lite snabbt i photoshop att byta motiv på sidan av skåpet, kändes inte riktigt bra heller... hm, tål att fundera över.