Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har roat mig med en matförgiftning sen inatt någon gång. Har dock tagit mig mina elva mil till jobbet och funderar på att försöka äta något. Magen kurrar!

Har bytt till öl.

Trodde att Moonstone war en krim historia, men det är ju en komedi :rofl: Eller vad sägs om den här lysande passagen:

"...how the Evil on lies in wait for us in all the most apparently innocent actions of our daily lives.The chapters best adapted to female perusal are 'Satan in the Hair Brush'; 'Satan behind the Looking Glass'; Satan under the Tea Table'; 'Satan under the Window'.

.....I handed it to her open at a specific passage....Subject: Satan among the Sofa Cushions."

:rofl:

Jag vill göra pärlplattor, men vet inte hur jag ska få till figurerna, vill göra super mario och pokemon typ.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
754
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar