Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har roat mig med en matförgiftning sen inatt någon gång. Har dock tagit mig mina elva mil till jobbet och funderar på att försöka äta något. Magen kurrar!

Har bytt till öl.

Trodde att Moonstone war en krim historia, men det är ju en komedi :rofl: Eller vad sägs om den här lysande passagen:

"...how the Evil on lies in wait for us in all the most apparently innocent actions of our daily lives.The chapters best adapted to female perusal are 'Satan in the Hair Brush'; 'Satan behind the Looking Glass'; Satan under the Tea Table'; 'Satan under the Window'.

.....I handed it to her open at a specific passage....Subject: Satan among the Sofa Cushions."

:rofl:

Jag vill göra pärlplattor, men vet inte hur jag ska få till figurerna, vill göra super mario och pokemon typ.

Är i studion och väntar på att stencilen ska bli klar. Nummer 14, here I come :up:

Hur får du plats med alla? :eek:
Jag har 5, eller ja 4 egentligen eftersom 2 är ihopbyggda numera och jag har svårt att hitta nya ställen utan att det ser plottrigt ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 357
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 864
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka