Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har roat mig med en matförgiftning sen inatt någon gång. Har dock tagit mig mina elva mil till jobbet och funderar på att försöka äta något. Magen kurrar!
Trodde att Moonstone war en krim historia, men det är ju en komedi Eller vad sägs om den här lysande passagen:
"...how the Evil on lies in wait for us in all the most apparently innocent actions of our daily lives.The chapters best adapted to female perusal are 'Satan in the Hair Brush'; 'Satan behind the Looking Glass'; Satan under the Tea Table'; 'Satan under the Window'.
.....I handed it to her open at a specific passage....Subject: Satan among the Sofa Cushions."
Hur får du plats med alla?
Jag har 5, eller ja 4 egentligen eftersom 2 är ihopbyggda numera och jag har svårt att hitta nya ställen utan att det ser plottrigt ut.
Trädgård & Växter
Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.