Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande 8 år yngre än mig...![]()
Min förra sambo var 8 år äldre och jag tröttnade också på att han var för tråkigMin förra sambo var åtta år yngre än mig! Det höll i sex år innan jag ledsnade på att han var så jävla tråkig.
Det är nog därför hon biter dig.. Min katt brukade bita mig i näsan när hon ville att jag skulle vakna och gå upp.Jag tänker inte tala om vem som ev skulle bita mig men jag klarade mig
Katten biter mig jämt (eller försöker iaf) så det är inget "eventuellt"Det är väldigt suspekt att hon aldrig biter husse tycker jag...
Det är ju trots allt jag som står för maten![]()
Det är nog därför hon biter dig.. Min katt brukade bita mig i näsan när hon ville att jag skulle vakna och gå upp.
När jag surt stirrade på henne tittade hon bara lugnt på mig med blåa ögon.![]()
![]()
...och där ringde dom.
Nästa stopp är hos mig.
Jag lär få vänta en bra stund till i värsta fall. Fan vad träligt
Eftersom han och mamma bor i samma hus så kommer nyfikenheten fram ändå![]()
Hemma med A efter att ha sagt hejdå till mormor som åker imorrn. Hon kommer förresten vara med i morgondagens UNT ocksånu ska jag försöka vila och inte börja ladda ångest inför att klara mig helt själv i två veckor. Ibland suger det stenhårt att vara ensamstående.
Tur att jag iaf har praktiken nu så att jag träffar lite folk, hade det varit före sommaren så hade jag inte träffat nån förutom vid hämtning och lämning på dagis...
Inte skurit sig men de åker på samma semester som mormorSå vitt jag minns finns det två syskon i din krets, har det helt skurit sig?
--
O proppen har gått ur Squie. Får se när hon orkar klättra igen.