Snurrfian
Moderator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor ju i en tvåa vettu...![]()
![]()
Vi delar sovrum... När jag får råd och dottern är redo så ska vi bygga ett sovrum till mig i vardagsrummet, men det dröjer nog ett tag.Bor också i en 2:a... Det är inte lätt att få till det när man sover i vardagsrummet och har full insyn från både kök och hallTror inte att 15 åringen skulle uppskatta att se sin mamma ha sex
![]()
Vi delar sovrum... När jag får råd och dottern är redo så ska vi bygga ett sovrum till mig i vardagsrummet, men det dröjer nog ett tag.
Jag har inte plats att göra ett rum till i vardagsrummetJajja, jag får stå ut några år till med att ha tystlåten sex under täcket och ligga på helspänn och lyssna om sonen stiger upp för att gå på toaletten.
Nu vill exet att jag ska tänka omBlir säkert en trevlig konversation när jag kommer tillbaka.
Bäddar ner mig i sängen och svär över min UVI. Kissar blod men orkar inte ta mig läkaren idag.
Bäddar ner mig i sängen och svär över min UVI. Kissar blod men orkar inte ta mig läkaren idag.
Öh, fast borde du inte göra det? Kissa blod låter lite akut![]()
Nu tar du och ringer läkaren!!! Basta! Jag har inte tid att åka in och tvinga iväg dig
![]()
"tysta" uvi behöver inte vara snällare... Risken är att de går upp mot njurarna istället... Ta hand om dig och lov att ringa läkaren imorgon!Det är lugnt SnurrisJag ringer imorgon om det inte slutar
Jag klarar mig tills dess utan problem.
"tysta" uvi behöver inte vara snällare... Risken är att de går upp mot njurarna istället... Ta hand om dig och lov att ringa läkaren imorgon!![]()
Bor också i en 2:a... Det är inte lätt att få till det när man sover i vardagsrummet och har full insyn från både kök och hallTror inte att 15 åringen skulle uppskatta att se sin mamma ha sex
![]()
Du....ÅK IN!Bäddar ner mig i sängen och svär över min UVI. Kissar blod men orkar inte ta mig läkaren idag.