athena_arabians
Trådstartare
Lyssnar på medeltida rövmusik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyssnar på medeltida rövmusik.
Men varför i hela fridens namn då?!Nu har jag slutat städa för idag.
Jag borde få medalj för jag åkte till gränby centrum för att gå på ica. En fredageftermiddag vid löning!
Ja du det kan man fråga sig! Jag behövde komplettera med frukost och sånt inför helgen!Men varför i hela fridens namn då?!
Ja du det kan man fråga sig! Jag behövde komplettera med frukost och sånt inför helgen!
Men du har väl bättre affärer närmre dig?Ja du det kan man fråga sig! Jag behövde komplettera med frukost och sånt inför helgen!
Närmsta affärerna är Maxi Gnista och Kvantum Gottsunda (vi handlar bara på ica). Och Gnista har jag bojkottat, Gottsunda glömmer jag bort lite grann för vi handlade alltid på Gränby när vi bodde på kvarngärdet.Men du har väl bättre affärer närmre dig?
Varför bojkott av gnista? Jag gillar den butiken kvantum i Gränby är väl en av de dyraste i stan tror jag.Närmsta affärerna är Maxi Gnista och Kvantum Gottsunda (vi handlar bara på ica). Och Gnista har jag bojkottat, Gottsunda glömmer jag bort lite grann för vi handlade alltid på Gränby när vi bodde på kvarngärdet.