Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
O_o

skeletthund_med_ljud_och_ljus-35228838-9010642-org.jpg

:rofl: :rofl:

Att skriva inlägg på Buke via mobilen är irriterande men när den nya datorn vägrar samarbeta så får det bli så. Tänkte köra till butiken imorgon för att reklamera skiten.

Efter att tårarna har runnit i stort sett hela dagarna (och även vaknat på nätterna av dem) sen i måndags, inne ute och även bland andra, främmande människor, har jag äntligen skrattat lite.

Så skönt det kändes :love:

Diskar i omgångar..

Drömmer om ett badkar, fasiken vad jag saknar ett sånt. Första gången jag bor utan ett och det suger!

:banghead:
Jag har tjatat i flera veckor på att jag skulle få en specad faktura på byggjobbarnas timmar samt att jag vill ha betalt för de nätter de sovit här.
Han skulle till slut sända pengarna och även sin egen faktura - fast han ville ha betalt med vändande post. Fast JAG fått vänta i flera veckor. Inte kunde han begripa att jag inte tänkte betala det som ingick i fast priset förra hösten men inte hanns med då.
Jag fick vara oerhört pedagogisk. Suck. Köttskallar.

Idag fick jag veta att de varit in på grannens loppis och varit otrevliga och närmast hotfulla. Nu är det slut med logi här. De tidigare killar som varit här har varit gjord av rent guld men de här sista är det inte.. Saknas saker och sänglinne, fanns fryst fisk kvar i frysfacket - vilket jag upptäckte först flera dagar efter att jag stängt av kylskåpet. :crazy:
Plus att de försökt elda skräp i min panna men inte lyckats få drag så det luktade rök och tjära i hela källaren.

Mor ringde precis och bokade BARNET en dag nästa vecka, dom ska gå på bio :).
Och jag ska börja smutta på en ny (för mig) rioja, Baron de Ley...
Smutt-smutt..... mmmmm hygglig faktiskt, kunde varit lite fylligare, men helt klart godkänd :up:.

Närmsta affärerna är Maxi Gnista och Kvantum Gottsunda (vi handlar bara på ica). Och Gnista har jag bojkottat, Gottsunda glömmer jag bort lite grann för vi handlade alltid på Gränby när vi bodde på kvarngärdet.
Varför bojkott av gnista? Jag gillar den butiken :) kvantum i Gränby är väl en av de dyraste i stan tror jag.
Men mest är jag Willys trogen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 582
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 058
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 331
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 575
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023
  • Tråden för spår