Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom nyss hem men dog lite när jag skulle kliva ur bilen för jag hörde något/ någon hoppa på plankorna i mörkret utanför huset. :eek:
Det tog en stund innan jag faktiskt vågade mig ut ur bilen och in i huset. :nailbiting: :cautious:

Skulle precis ta fram dammsugaren nar elen la av. Och da jag inte ar uppkopplad till el vill inte generatorn ga nar den vilat sa lange. Sa ... det blir inte dammsugit innan jag aker. :p Nu ska jag dock badda rent.

Har väckt dottern och ska nu mysa lite framför tvn, lämnar på dagis om en halvtimme. Frukost för henne är packat så hon äter på dagis, själv nöjer jag mig med kaffe och piller :D

Har sett på när det svoppade iväg 1300 kr på ett par nya skor till dottern... Men det är det värt om det kan minska risken för problem med knän och höfter i framtiden... Jag måste nog ta kontakt med VC också men jag skulle vilja ha hennes schema innan så att jag kan boka tid när hon är ledig.

Släpade mig in i duschen och gick vidare till ett kafé (där du och jag satt @ASKAPLASKA :love: ) tyckte jag behövde lite fika nu.
Tyvärr verkar grannarna vid bordet bredvid inte vara av samma åsikt, de kedjeröker och pratar om yrkesmördare :cool:

Funderar på om jag ska lämna in telefonen med sprucken baksida (nope, inte tappad...) till Telenor eller direkt till Sony.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
976
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka