Nu körde vi in på gårdsplanen.
Tomt!
De har åkt. Så snopet. 2 veckor till nästa gång![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu körde vi in på gårdsplanen.
Tomt!
De har åkt. Så snopet. 2 veckor till nästa gång![]()
Höjden av osjysthet!!Var tvungen att leta upp @Voff på Insta, läsa hela tråden och lyckades bränna mina varma mackor pga det och då har dom mage att inte dyka upp![]()
Vad du är bitterKan tro det, glöm det där med blommor i håret och världsfred, ett fungerande postverk är den ultimata fantasin, rena porren!![]()
Ajabaja, nu känner jag mig kränkt!Vad du är bitter![]()
Jag har börjat få för mig att dem är såna dära skumma forskare av något slag, som har hyllorna fulla med glasburkar som innehåller typ foster av människor och djur. Det står ett sånt där gigantiskt kemi stativ på bordet med en massa bubblande och rykande behållare med vätskor i olika färger![]()
![]()
![]()
Verkliga livet?Det är nåt fel på mig men så fort du kom till kemi och bubblande och rykande behållare så - ett methlab!
Alltså jag kollar inte ens på TV, jag vet inte var alla associationer kommer ifrån...![]()
Verkliga livet?![]()
![]()
![]()
Till skilnad från Enhörningsvärlden..?Verkliga livet?![]()
![]()
![]()
Och vem var ditt sällskap?Äntligen hemma igen.![]()
Ja, @Alexandra_W har nog mer kontakt IRL med sina porrklubbar och methlabb än din och @athena_arabians värld med ett fungerande postverk.Till skilnad från Enhörningsvärlden..?![]()
Ja, @Alexandra_W har nog mer kontakt IRL med sina porrklubbar och methlabb än din och @athena_arabians värld med ett fungerande postverk.![]()
Hallååååå, detta är Buke - KRÄNGT om jag får beAjabaja, nu känner jag mig kränkt!Du ska inte komma och tala om för mig vad jag känner, du kan uppfatta mig som bitter men du får inte säga att jag är bitter.
Mvh Bitterfittan![]()
Aha, tyckte väl att @MacGyver såg lite rund ut på fotot. Hmpf, dumpstring när det är hos @Voffs grannar han äter. Det kanske var grannarna han åt? Det är därför de inte synts till?Hallååååå, detta är Buke - KRÄNGT om jag får be
Btw så har väl denna tråd bevisat att Bukemaffian finns
Hur skulle dom annars veta att vi har förstklassigt span på kåken och agera därefter - dvs inte dyka upp... bara skickat dit den sk städpatrullen att äta upp ev kopior av medlemslistor och stadgar![]()
Hallååååå, detta är Buke - KRÄNGT om jag får be
Btw så har väl denna tråd bevisat att Bukemaffian finns
Hur skulle dom annars veta att vi har förstklassigt span på kåken och agera därefter - dvs inte dyka upp... bara skickat dit den sk städpatrullen att äta upp ev kopior av medlemslistor och stadgar![]()
Jag hörde samma och tänkte också genast på den här trådenDe pratade om grannstalking på P3 idag när jag körde hem, då kom jag att tänka på denna tråden.
Men blev besviken att det inte hände mer idag...![]()
Så illa är det inte,,,,,,än. Fast grannen fick frågan av en helt okänd om jag har slutat skjuta på folk.Aha, tyckte väl att @MacGyver såg lite rund ut på fotot. Hmpf, dumpstring när det är hos @Voffs grannar han äter. Det kanske var grannarna han åt? Det är därför de inte synts till?![]()
![]()