Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Jag har börjat få för mig att dem är såna dära skumma forskare av något slag, som har hyllorna fulla med glasburkar som innehåller typ foster av människor och djur. Det står ett sånt där gigantiskt kemi stativ på bordet med en massa bubblande och rykande behållare med vätskor i olika färger :rofl: :rofl: :rofl:

Det är nåt fel på mig men så fort du kom till kemi och bubblande och rykande behållare så - ett methlab!

Alltså jag kollar inte ens på TV, jag vet inte var alla associationer kommer ifrån... :o

Verkliga livet? :angel: :angel: :angel:

Jag har ingen aning varken om hur man gör meth, eller hur ett lab skulle se ut. Däremot vet jag att de har en tendens att flyga i luften. Men min bild är nog mer inspirerad av professor balthazar än nåt med mer substans.

Lite trist. Kan se fina förtjänstmöjligheter utanför CSNs räckvidd där. Men nä jag får hålla tillgodo med att sälja trattkantareller under CSNs radar. Inte meth. Bah.

Och vem var ditt sällskap? :rofl:
Inga kommentarer!

images

Ajabaja, nu känner jag mig kränkt! :rage: Du ska inte komma och tala om för mig vad jag känner, du kan uppfatta mig som bitter men du får inte säga att jag är bitter. :mad:

Mvh Bitterfittan :D
Hallååååå, detta är Buke - KRÄNGT om jag får be :rage:

Btw så har väl denna tråd bevisat att Bukemaffian finns :angel:
Hur skulle dom annars veta att vi har förstklassigt span på kåken och agera därefter - dvs inte dyka upp... bara skickat dit den sk städpatrullen att äta upp ev kopior av medlemslistor och stadgar :devil:

Hur skulle dom annars veta att vi har förstklassigt span på kåken och agera därefter - dvs inte dyka upp... bara skickat dit den sk städpatrullen att äta upp ev kopior av medlemslistor och stadgar :devil:
Aha, tyckte väl att @MacGyver såg lite rund ut på fotot. Hmpf, dumpstring när det är hos @Voffs grannar han äter. Det kanske var grannarna han åt? Det är därför de inte synts till? :d :eek:

Jag kan städa men jag lovar att jag inte kommer äta upp några protokoll :D

Jag fotar allt :angel:

Aha, tyckte väl att @MacGyver såg lite rund ut på fotot. Hmpf, dumpstring när det är hos @Voffs grannar han äter. Det kanske var grannarna han åt? Det är därför de inte synts till? :d :eek:
Så illa är det inte,,,,,,än. Fast grannen fick frågan av en helt okänd om jag har slutat skjuta på folk. :o

Tänk vilka rykten det går, och så lite folk verkligen vet om mig. :cool:

*Fortsätter uppdatera invasionskartorna.*

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka