Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är 25 grader varmt. strålande sol. Jag klipper gräs och har gjort i en timme. Sol + gräsklippare utan eget driv + tjock och otränad + gräsmatta som tar 2.5 timme att klippa (stor och mycket upp och ner..) = halvdöd Trott :meh:

Hemma. :grin: Men måste sätta mig i bilen igen och åka till affären. Hade tänkt göra det i samband med lillungens träning, men när jag kom hem fick jag höra att hon har ont i halsen och inte ska träna ikväll.

FREDRIK BACKMAN SOMMARPRATAR 30/7!!!! Fattar ni? Och Linnéa Cleason med. Wiiii!!!

Edit: ja, det kräver caps. Det är ju Fredrik B ffs :heart
Åh hans sommarprat måste jag lyssna på! :up: Han borde kunna klara av formatet tycker jag, annars har jag ibland blivit besviken när det har varit någon jag vill lyssna på och det liksom inte har varit något att höra...

Slut som människa.
Avslutningsveckor i skolan är helt galna.
Och så ska jag försöka sätta mig in i den nya tjänsten samtidigt.
Blir nog bra till slut ändå men

Övernojiga jag har bokat tid hos veterinären imorgon för koll av valpens sår efter kastreringen. Jag hoppas verkligen att det inte har blivit nåt skit med det!:(:down:

:eek: Har du missat Fredrik Backman? :D En man som heter Ove, Mormor hälsar och säger förlåt, Björnstad, och min personliga favorit Varje morgon blir vägen hem längre och längre :cry: Han har skrivit mer också och har en helt fantastisk blogg, och hur kul som helst att följa på instagram och facebook. :up:

Jag är äntligen klar med gräsmattan. Både skor och fötter är nu gröna :grin:och jag är på väg att få skavsår. Men ville inte ha strumpor på mig.

Går väl att lyssna efteråt tror jag?
Det gjorde jag när Lutfi var sommarpratare, men också enda gången jag verkligen lyssnat på det programmet.
Ja det finns flera år tillbaka på sr.se! Min räddning under tråkiga faktureringstimmar och bokföring! En del har jag lyssnat på flera gånger, andra har jag inte lyssnat klart på! Även när jag målade huset förra året så lyssnade jag på flera olika, och en hel del andra intressanta radioprogram som dök upp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
574
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 32 33 34
Svar
664
· Visningar
27 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka