Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh hans sommarprat måste jag lyssna på!FREDRIK BACKMAN SOMMARPRATAR 30/7!!!! Fattar ni? Och Linnéa Cleason med. Wiiii!!!
Edit: ja, det kräver caps. Det är ju Fredrik B ffs![]()
Vad ska det bli av äggen?Jobbat klart. Sommarvärme ute och hålslag och rörelse i tre av äggen![]()
Höns (och tuppar) av rasen Orpington. För att vi ska få ägg och kött.Vad ska det bli av äggen?
FREDRIK BACKMAN SOMMARPRATAR 30/7!!!! Fattar ni? Och Linnéa Cleason med. Wiiii!!!
Edit: ja, det kräver caps. Det är ju Fredrik B ffs![]()
Höns (och tuppar) av rasen Orpington. För att vi ska få ägg och kött.
Det piper inifrån äggen med jämna mellanrum. Jag vet vad jag ska göra resten av kvällen. Glo in i kläckaren.
6 av 8 ägg sakta på g.
Vem???
Vad gäller sommarpratare tyckte jag det var intressant med Magda Gad, henne ska jag försöka komma ihåg att lyssna på.
Ja det finns flera år tillbaka på sr.se! Min räddning under tråkiga faktureringstimmar och bokföring! En del har jag lyssnat på flera gånger, andra har jag inte lyssnat klart på! Även när jag målade huset förra året så lyssnade jag på flera olika, och en hel del andra intressanta radioprogram som dök upp!Går väl att lyssna efteråt tror jag?
Det gjorde jag när Lutfi var sommarpratare, men också enda gången jag verkligen lyssnat på det programmet.