Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter förövrigt med mina nya ridstövlar i soffan eftersom de behöver gås in lite:angel:
Nu kan jag ju stänga de med ridbyxor på, men skaftet behöver sjunka ihop lite bara så sitter de som en smäck sen!:D

Har du viktmanchetter kan du rida ett pass eller två med dem så brukar stövlarna bli inridna. Kom på det av en slump och har sen dess sluppit knölar i senorna bakom knäna. ;)

Öh, ursäkta. Hur fan läser du rent ut sagt? Var någonstans har jag skrivit att det är okej? Om du läser in det du vill läsa in är det ingen idé att jag skriver något mer med dig, då tackar jag för mig. Du är minst lika okunnig själv om du läser in saker som jag inte ens skrivit. ;)

Tja, din :meh: antydde ju att jag var fjantig som hetsade upp mig över dem. Mao lite svårtolkat.

Det är också skillnad på feltolkning och faktamässigt okunnig.

Jag ska in till den stora staden för att köpa väggspackel och tapetlim. Hade gärna sluppit dock, jag har ju inte min egen bil och efter senaste skramlet och verkstadsbesöket med särbons bil känns det lite :nailbiting: :D

Dvs särbon har fortfarande Volvon eftersom han ska ha släp på väg hit till helgen (förhoppningsvis). Han är lika olycklig som jag över bilbytet :rofl:

Glad för att det går bra för sonens lag i cupen de är med i, lite trött för att det innebär att de spelar nästa match 18:50... Och jobbigt att inte vara på plats utan behöva lita på att han klarar sig själv, (med en bunt föräldrar och ledare som han känner väl :o:D)

Svärmor har fått konstaterat att det var en hjärnblödning och blir kvar på sjukhuset några dagar till. Det betyder att jag firar nationaldagen i bilen och på USÖ.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
955
· Visningar
36 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka