Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lånade precis ut en flaska årgångsvin till den ungdomliga grannen. Lite som att kasta pärlor till svin men är psykopat och tänker att det är svinbra att ha en hållhake på damen i fråga. Så spelade hårt på ”den goda grannen”. Joråsåatt eeee 😏😏

Sitter nu och läser om Memento Mori. Ska redovisa ämnet på morgondagens allmänbildande bar-kväll.
Chefen messade tidigare idag och hade hittat HÖGST oklara bilder i jobbdatorn. Hen bara ”Törnis vad i helveteeee är detta?!”. Jag bara ”Memento Mori” 🤷🏼‍♀️
 
Senast ändrad av en moderator:
Så himla märkligt... fullbokade igår fredag och idag lördag nu bara 3 bokade för ridning nu på morgonen... lördagar brukar vara dagen d annars... nåja, finns massor av annat att göra så det är ok ändå
 
Imponerande :up: jag hade inte ens gett mig på att försöka! O_o
Tack! :)

Något elefantliknande blev det till slut:
D8D5B2C6-31AC-487E-9A60-B71F7E93CBEC.jpeg

Den är inte helt symmetrisk men vad gör det? Ingen människa är ju helt symmetrisk så jag tänker att inget djur är det heller :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
873
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: Halcyon
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
293
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
801
Senast: Lillkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp