Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är helt död, sov nästan ingenting igen. Hela kroppen värker. Varför åkte jag inte i lugn och ro själv med katten så jag kunde småslumra. Istället ska jag möta upp de jag ska lifta med och vara trevlig (vaken) när allt jag vill göra är att sova. Känner att jag kommer däcka direkt i bilen. Vilket jag inte får göra. Ack och ve.
 
Jag är helt död, sov nästan ingenting igen. Hela kroppen värker. Varför åkte jag inte i lugn och ro själv med katten så jag kunde småslumra. Istället ska jag möta upp de jag ska lifta med och vara trevlig (vaken) när allt jag vill göra är att sova. Känner att jag kommer däcka direkt i bilen. Vilket jag inte får göra. Ack och ve.
"Förlåt men jag sov väldigt dåligt i natt. Är det okej om jag slumrar en stund?"
Prata har ni väl hela dagen och kvällen på er att göra :) ?
 
Sitter och lyssnar lite halvengagerat på ett webbinarium och konstaterar att personen som pratar tycks ha en dusch i sitt arbetsrum. Antingen det, eller en märkligt planerad lägenhet som tar det här med öppen planlösning till en helt ny nivå 🤯😂 Det här med att blurra sin bakgrund på Teams är inte en helt dum uppfinning...
Antagligen en färdig bakgrundsbild som man kan välja.
 
Det är helt otroligt hur mycket och knäppt man kan drömma. Helt slut.
Ätit frukost och ska ut och jogga.
Sen ska jag till päronen en stund och till vänner i eftermiddag.
IMG_8951.jpeg
 
Lilleman här varit vaken sen halv tre, och pratat konstant. Så nu gav jag upp och gick upp jag med. Babbelbyxa deluxe den där lille.. Fattar inte vem han fått det ifrån, varken jag eller hans far är så där jättepratglada..

Nu sitter jag här i alla fall. Med en kopp kaffe. En stor kopp.
Haha. Luften är fri och han passar på. Vårt barn fick försöka trycka in nåt när vi drog efter andan :rofl:
 
Har just varit upp till ICA och köpt (hutlöst) dyra jordgubbar men det är det värt. Är på väg ut och hissa flaggan nu, sedan öppnar jag något alkoholhaltigt :D

Edit: Jag skulle kunna ta det sistnämnda i omvänd ordning, jag kommer inte att vara nykter när det blir dags att hala flaggan men det klarar jag utmärkt pga övning :angel:
 
Ska åka o handla lite. Firar ju inte några högtider, de vanliga, har inte den tron :D
Behöver tvätta bilen också, fåglarna verkar ha tävling om vem som kan pricka min bil…
 
Har genomfört en tidig morgonhandling, jordgubbar på specialpris och färskt bröd. Nyss ätit frukost och ska nu se klart filmen från igår. Sen försöker jag nog sy lite till på tunikorna innan det blir lunch och därefter midsommarfirande.
 
Vaknade med rejäl huvudvärk men efter frukost och lite värktabletter har den lugnat sig lite i alla fall :)

Inga planer alls för dagen, så blev positivt överraskad när jag såg att nationshoppningen i eftermiddag skulle streamas gratis! Och att laget består av Henrik, Malin, Peder och Roffe 🥳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga...
Svar
17
· Visningar
1 064
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
Svar
18
· Visningar
488
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 433
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
927
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp