athena_arabians
Trådstartare
Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen.
Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen.
Visa bifogad fil 136481
Min gammla fjording hade det räckt med ett balsnöre runt hagen för att hålla inneVaken och ska strax väcka A. Sen ska vi till stallet och försöka fjordingsäkra hagen
Den här rymmer inte aktivt, men han som råkar ramla ut av bara farten när han betar och det finns mer gräs I korridoren mellan hagarna eller så. Det bara blir såMin gammla fjording hade det räckt med ett balsnöre runt hagen för att hålla inne
Har exakt samma problem. Fotade mig i två par olika och ska fundera till nästa vecka. Trivs ju i dom jag har... Eller, jag trivs inte alls men är van dom jag har.Jag tittar på glasögon. Jag var hos optikern igår för att få rumsprogressiva genom jobbet. Tyvärr hade de inte ”min” glasögonmodell som jag har haft sedan 1937 (typ), så det blev Gucci. Det var så olikt mig att sambon började gapskratta och frågade om det ingick Guccikeps och becknarväska.
Nu tänker jag att jag även borde köpa ett par nya avståndsbrillor då de senaste är från 2017 och inte riktigt håller måttet synmössigt. Jag har provat hundra glasögon och hittar inte riktigt rätt. Hur tråkig är jag om jag köper ett par med mina vanliga bågar? Måste man förnya sig?
Har exakt samma problem. Fotade mig i två par olika och ska fundera till nästa vecka. Trivs ju i dom jag har... Eller, jag trivs inte alls men är van dom jag har.
Har ätit kronärtskockspasta till lunch och dessförinnan betat av en del arbetsuppgifter här hemma.