athena_arabians
Trådstartare
Jag vaknade ju av åskan i natt och det åskar fortfarande till och från. Katten är dock glad att det är svalare (och är ute fast det regnar). Hon var helt utslagen igår!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här står ytterdörren på vid gavel !Riktigt skönt ute nu! Önskar jag kunde öppna och vädra lite..
Var finns alla snygga skor -gärna med lite bling på- som Inte har skyhög, sylvass klack?
Jag har ju tre innekatter utspridda över hela huset, annars hade jag gjort samma sak.Här står ytterdörren på vid gavel !
Vi har ju hund men han håller sig tack och lov innanför med hjälp av kompostgaller....Jag har ju tre innekatter utspridda över hela huset, annars hade jag gjort samma sak.
Någon form av myggnät står på inköpslistan. Ska bara hitta nåt som är tillräckligt tåligt och helst inte kosta 4000..Vi har ju hund men han håller sig tack och lov innanför med hjälp av kompostgaller....
Jag har nätdörrar från Jem & Fix som köptes förra året. Om jag kommer ihåg rätt så kostade de runt 400 kr styck. De verkar fortfarande finnas i sortimentet.Någon form av myggnät står på inköpslistan. Ska bara hitta nåt som är tillräckligt tåligt och helst inte kosta 4000..
Har tittat på den, men är lite tveksam till att de håller katterna inne. Den ena är en riklig rymmare.Jag har nätdörrar från Jem & Fix som köptes förra året. Om jag kommer ihåg rätt så kostade de runt 400 kr styck. De verkar fortfarande finnas i sortimentet.
https://www.jemfix.se/insektsnät-dörr-100-x-210-cm/4194/9055911/
Sambon har satt träribbor halvvägs upp på vår nätdörr. De sitter så tätt att ingen katt kommer mellanHar tittat på den, men är lite tveksam till att de håller katterna inne. Den ena är en riklig rymmare.