Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske en stor broms? Tror inte (svenska) vilda spindlar brukar bita människor.
De kan men det är inte troligt att du märker något eftersom de flesta inte kan bita genom skinnet på en människa.

Screenshot_20220610-121755_Chrome.jpg
 
Nämnde för kollegan att jag skulle ha med fiskpanetter i dag. Han blev upprörd när jag sa att jag skulle ha felix remouladsås. Kom i morse med hemmagjord remouladsås och sa åt mig att jag inte fick äta felix :rofl:
Herrejösses vilken god remouladsås :eek: Sitter och skrapar burken just nu :angel:
 
Jag läser en 4-1-Harlequinbok. Har inte läst annat än kurslitteratur på flera år.

Barnet tittar på TV. Är man sjuk ska man ju vila. Han är rätt snorig men i övrigt inte direkt allmänpåverkad. Har varit snorig länge också.
 
Borde skicka in en grej för att bli helt klar med en sak. Har till på måndag på mig men allt är fixat och klart, bara att skicka in. Vet inte varför jag segar så? Kanske för att grejen är över då och jag inte kan påverka något mer? Känns så konstigt. Det här har hängt över mig i åratal och nu ska det bara ta slut?
 
Idag skulle elmätaren i vår föreningslokal bytas. Jag hade bokat in dem mellan 7-9. Halv sju ringer det och en kille berättar att han ska byta elmätare. Japp svarar jag. Jag räknar med att åka dit till kl 7.
Jag ringer för folk brukar inte vara hemma när vi kommer säger han (Hemma? I en samlingslokal?) Frågar när han planerar dyka upp. -Jag är på plats säger han. Så jag slänger mig i bilen och åker dit. Mycket riktigt står en företagsbil på vår parkering.

Så många frågor. Varför ringer han för att påminna, en halvtimme innan jag bokat in dem? Varför väntade han sig att nån skulle vara "hemma" i en samlingslokal?

Hantverkare... men normalt dyker de ju inte upp alls eller är gravt försenade! :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 156
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
4
· Visningar
81
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II
  • Halmpris 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp