Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft nackspärr i några dagar och vaknade nu även med vad jag tror kan vara ryggskott. Som grädde på moset så är det superfint paddelväder, men jag är ju inte dummare än att jag förstår att det är en dålig idé (paddlade med nackspärr igår och jag tror att det förvärrade saken).
 
Nog för att jag gillar vin, men jag hoppade över det till frukost! 😁
Måste hålla med, det blir så dålig stämning på jobbet annars :rofl:
Jag har inte frukost, jag har middag nu :D Slutade kl 6 ;) :laugh:

Edit: Nej, jag dricker inte vin just nu... bör nog inte fyllestyra gräsklipparen :rofl:
Blir det inte dubbelt så kul att klippa med en flaska vin i ena handen? 🤪
 
Idag skulle elmätaren i vår föreningslokal bytas. Jag hade bokat in dem mellan 7-9. Halv sju ringer det och en kille berättar att han ska byta elmätare. Japp svarar jag. Jag räknar med att åka dit till kl 7.
Jag ringer för folk brukar inte vara hemma när vi kommer säger han (Hemma? I en samlingslokal?) Frågar när han planerar dyka upp. -Jag är på plats säger han. Så jag slänger mig i bilen och åker dit. Mycket riktigt står en företagsbil på vår parkering.

Så många frågor. Varför ringer han för att påminna, en halvtimme innan jag bokat in dem? Varför väntade han sig att nån skulle vara "hemma" i en samlingslokal?
 
Är så fruktansvärt trött men jäklar vilket skönt röj det blev på konserten i går, så mycket glada människor. Dessutom för första gången i mitt liv; varje gång någon lång person ställde sig framför mig tog det inte lång tid förrän de såg att det var en kortis bakom och då flyttade de på sig så jag kunde se! :love:
 
Radion rapporterar stora höjningar av matpriserna. Det är den enda post jag hittills kunnat hålla nere.
Blev sugen på grillad kyckling i veckan.Men de kostade närmare 70 spänn så det blev inget. Alternativet är att grilla själv när det finns kyckling till extrapris.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 156
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
4
· Visningar
71
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 213
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 166
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp