Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lagt en flaska bubbel på kylning och ska jobba klart de sista 69 minuterna innan det är dags att stämpla ut och inte tänka på jobbet på 16 dagar. :love::love::love: Istället ska jag roa mig med att läsa böcker, sova, baka, sola, bada, visa upp södra Sverige för den skotska släkten & vännerna, och sånt skoj. Ja just det, och så ska jag gifta mig också :D Behöver jag ens säga att det är svårt att fokusera på jobbet just nu?
 
Mår jätteilla, supertrött och har världens spänningshuvudvärk, har hoppats på åska hela dagen så det försvinner men nej. Så nu får jag sitta framför en byggfläkt och försöka svalka ner mig medan hunn flåsar på mina fötter i någon sorts protest för att jag klippte klorna på honom. 😅
 
Sista dagen i skolan avklarad :banana:

Väldigt högljutt dock med 500 elever + x antal lärare varav några sjöng och då skulle det självklart visslas utöver applåderna. De sjöng definitivt bra, men det blev så hemsk mycket ljud utöver dem också. Förstår inte det roliga med att hålla på så.
 
Är så tacksam över att jag jobbar på en arbetsplats med bra chefer och många bra arbetskamrater. (Några nätter finns det ju alltid) Man känner sig värdefull och kan vara avslappnad.
I dag fick vi smörgåstårta (och gräddtårta som jag inte åt) och på måndag ska vi på personalresa.
Nu är det helg och jag är trött. Alltid mkt känslor i samband med skolavslutningar.
4F6F1E50-A73C-4005-8224-9E638AAEA9A5.jpeg
 
Hittills ganska lugnt på bevakningen. Ska göra tre nätter här och hoppas att det kommer fortsätta lugnt.
Iofs är det lätt att hålla sig vaken om den intagne vill slåss men det blir lite tjatigt tre nätter i rad :rofl:
Som kompensation, förutom att jag får övertid alla nätterna, så blir jag ledig måndag och tisdag vilket innebär måndag till torsdag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
4
· Visningar
86
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp