Vad gör vi? Del CCIII

Innan jag fatta hur man använde roten ur vid wilsonformeln...! Räkna, räkna, räkna 😄. En paus för att dammsuga golven. Räkna lite till. Strax lägga det åt sidan en stund; duscha och laga middag; garlic and peppermedaljong, klyftpotatis, bea å rödvinssås till fredagsmiddag är planen 😊
 
Påfrestande dag på jobbet och mitt under lektionen försvann resursen/vikarien i en kvart-20min och sen kom hen tillbakasläntrandes och hade uppenbarligen tagit ett toalettbesök mitt under pågående lektion. Jahopp. 🙃

I övrigt en fin dag! Jag och sonen har fikat kanelbulle efter skolan och nu väntar helg utan minsta planer, otroligt skönt!
Insåg också att det bara är 3 veckor kvar till höstlovet. 🤓🍂🍁
Ja och jag skulle skriva omdömen.
Då inser vi att det är inlagt helt galet på vår skolplattform så vi kan inte gå vidare förrän IT-pedagogen fixat det.
Suck, det ska vara klart v 43
 
Han har ett sånt vackert huvud. 😍
Skönt att du får hantera honom igen, endel hästar är ju så fästa vid sina ägare. ❤️
Som helt opartisk håller jag med om hur vacker han är. :angel1:
Hans uppförande skojade om att det är därför han fick leva kom hur han var förut. Hon sa också att jag är hans första kärlek. Sambon tillade ”och enda”. 🙄😂
Han är rätt speciell den hästen. Men idag var han gullig även mot sambon igen. Från att ha varit mer: ”Lämna maten och gå eller dö!” 🐉
 
Som helt opartisk håller jag med om hur vacker han är. :angel1:
Hans uppförande skojade om att det är därför han fick leva kom hur han var förut. Hon sa också att jag är hans första kärlek. Sambon tillade ”och enda”. 🙄😂
Han är rätt speciell den hästen. Men idag var han gullig även mot sambon igen. Från att ha varit mer: ”Lämna maten och gå eller dö!” 🐉
Hästen jag hjälper till med nu är också en "mattehäst". Jag duger bra så länge inte ägaren är med, då är det bara henne han har fokus på. De har ett sånt fint band. ❤️
 
Promenad till sjön
IMG_2363.jpeg
 
Shoppingeftermiddag. Köpt fisk, räkor, vin, ett nytt gevär. Och en påse kanelbullar.
Hade du inte skrivit kanelbullar hade jag trott att du dragit västerut och konverterat bostadsort till Ermine, Kentucky. Men då hade du bara satt fast geväret på din F150’s Gun rack också bredvid de andra automatkarbinerna lämpliga för jakt.

Ändå ganska ovanlig shoppingkombo annorstädes.
 
Hästen jag hjälper till med nu är också en "mattehäst". Jag duger bra så länge inte ägaren är med, då är det bara henne han har fokus på. De har ett sånt fint band. ❤️
Sånt är fint att se även om man själv inte är ”ettan”. 😍
Även om jag känner många duktiga ryttare/tränare så hade förstaval om jag skulle behöva lämna bort hästen vara just till en sån vän. Hennes förmåga att skapa den typen av kontakt och vårda dem är mkt, mkt värt!
 
Hittar inte min bästa hårborste. Sjukt irriterande. Jag har hållt igen på duschande p.g.a. väldigt torr hud. Jaja, imorgon måste jag "bara" köra till München på kvällen och hämta dottern plus sambo. Hon får köra hem. Mitt mörkerseende är uselt numera.

Plus katterna förstås, men de bryr sig nog inte om okammat hår.
 
Har varit ute på en till promenad och spanat lite på Ungdomens Hus i Uppsala som brann rätt ordentligt på kvällen, medan jag konverserade med vän som är brandman. Det var så märkligt tyst trots alla människor. Inga personskador vad det verkar men verksamheten kommer ju påverkas rejält under en lång tid.
 
Nu är min glada, enkla gubbe tillbaks och draken är borta. Fick ok att röra mig och har ju en fungerande arm. Så idag tog vi en lång promenad med slalom bland träd, lite övningar, mosa oss genom ris/granar och klättrat.
Med lite kärlek, rörelse, tänka och påminnelse om hur man uppför sig är han som vanligt igen. 😍
Visa bifogad fil 154461
Jag håller med, vilket väldigt vackert huvud han har! :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 340
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 765
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
971
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp