Vad gör vi? Del CCIII

Personalen där var väldigt trevlig och det var lugnt och stilla i lokalerna iaf 👍 ta gärna med något att äta efteråt, eller om sambon är med kan han gå in på Joey's gelato och köpa något gott åt er :)
Tack för info! Jag är inte så orolig för undersökningen i sig. Har fått undersökas mkt som yngre pga trasig kropp. Men själva cancer-biten och vad de ska hitta känns himla läskigt. Även om jag försöker hoppas allt jag kan på bra nyheter så är jag ju livrädd också.
Ja, man skulle fasta 6 timmar innan. Så jag lär bli hungrig innan vi kommer hem typ 11 h senare. 😅
Men det finns väl mat längs med vägen. Sambo måste vara hundvakt. Men pappa sa att han kunde sällskapa. :heart
 
Tack för info! Jag är inte så orolig för undersökningen i sig. Har fått undersökas mkt som yngre pga trasig kropp. Men själva cancer-biten och vad de ska hitta känns himla läskigt. Även om jag försöker hoppas allt jag kan på bra nyheter så är jag ju livrädd också.
Ja, man skulle fasta 6 timmar innan. Så jag lär bli hungrig innan vi kommer hem typ 11 h senare. 😅
Men det finns väl mat längs med vägen. Sambo måste vara hundvakt. Men pappa sa att han kunde sällskapa. :heart
Det är läskigt. Men de håller ju en himla koll på en iaf! Trots att min tumör var godartad så har jag röntgen och sen tid hos onkologen en gång i halvåret.
 
Tack för info! Jag är inte så orolig för undersökningen i sig. Har fått undersökas mkt som yngre pga trasig kropp. Men själva cancer-biten och vad de ska hitta känns himla läskigt. Även om jag försöker hoppas allt jag kan på bra nyheter så är jag ju livrädd också.
Ja, man skulle fasta 6 timmar innan. Så jag lär bli hungrig innan vi kommer hem typ 11 h senare. 😅
Men det finns väl mat längs med vägen. Sambo måste vara hundvakt. Men pappa sa att han kunde sällskapa. :heart

Jag skulle skaffa mat så snart det går. Skicka pappa och handla medan du är i scannern typ.
 
Påfrestande dag på jobbet och mitt under lektionen försvann resursen/vikarien i en kvart-20min och sen kom hen tillbakasläntrandes och hade uppenbarligen tagit ett toalettbesök mitt under pågående lektion. Jahopp. 🙃

I övrigt en fin dag! Jag och sonen har fikat kanelbulle efter skolan och nu väntar helg utan minsta planer, otroligt skönt!
Insåg också att det bara är 3 veckor kvar till höstlovet. 🤓🍂🍁
 
Äntligen fredag känns skönt. Ska ägna helgen mest åt att skriva och göra klart mitt tävlingsbidrag till tidningen Skriva. Har äntligen löst sig med min prenumeration nu jag kontaktade tidningen direkt istället för det bolaget som har hand om prenumerationerna. Då löste det sig direkt. Framförde också klagomål på det bolaget de har för prenumerationerna och de skulle ta upp ärendet med dem att så här fick det inte gå till. Så slutet gott.
 
Står på Åhléns och reflekterar över att det saknas ”Grattis till att du blev av med svinet”-gratulationskort för skilsmässa.

Skrev ett eget och köpte champagne. Minns fortfarande när hon gjorde slut med sin första pojkvän, de där emellan och när hon träffade det här svinet för 10 år sedan. Minns varje uppbrott, all sorg och alla nya starter. Både mina och hennes. Minns vad jag tänkte om honom och hur ont det gjorde när jag förstod att jag hade rätt. Det tog ett år att bli fri. Ikväll firar vi :heart
 
Nu är min glada, enkla gubbe tillbaks och draken är borta. Fick ok att röra mig och har ju en fungerande arm. Så idag tog vi en lång promenad med slalom bland träd, lite övningar, mosa oss genom ris/granar och klättrat.
Med lite kärlek, rörelse, tänka och påminnelse om hur man uppför sig är han som vanligt igen. 😍
IMG_0589.jpeg
 
Nu är min glada, enkla gubbe tillbaks och draken är borta. Fick ok att röra mig och har ju en fungerande arm. Så idag tog vi en lång promenad med slalom bland träd, lite övningar, mosa oss genom ris/granar och klättrat.
Med lite kärlek, rörelse, tänka och påminnelse om hur man uppför sig är han som vanligt igen. 😍
Visa bifogad fil 154461
Han har ett sånt vackert huvud. 😍
Skönt att du får hantera honom igen, endel hästar är ju så fästa vid sina ägare. ❤️
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 347
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 765
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
973
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp