Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utbildningen i går var en besvikelse.
Nu har jag varit ute och sprungit 5.5 km med intervaller.
Kroppen kändes bra.
Har dock ont i axlar och nacke efter att hjälpt den bekanta fulla hem i fredags. Inte ett tack. Nästa gång någon är så berusad kommer jag inte vara lika snäll.
Nu frukost innan jobb 8-17:30.
IMG_0730.jpeg
 
Hade egentligen ingen lust att springa i morse men gjorde det ändå. Pannben är bra ibland. Skön känsla nu att vara nytränad, hundarna tränade samtidigt, nyduschad, frukost i magen, iklädd myskläder, båda ungarna i skolan och jobba medan ljudboken är i öronen :)
 
Sovit 2 nätter i nya lägenheten. På en madrass. Inser att jag måste fixa hit min säng. Har så ont överallt. Försökte komma iordning och var för aktiv med min brutna fot. Resten av flyttlasset kommer på lördag.

Internet teknikern var här igår men han kunde inte komma in i rätt rum i källaren så jag har varken tv eller internet än.
 
Känner att jag har lite tur idag. Skulle passa på att köpa tandborstar nu när det ändå var dags att beställa medicin. Så upptäckte jag att de har rabatt på allt i webbshoppen nu :D Jämförde med några andra hemsidor också och jodå, det var billigare på riktigt, inte så att de har högre pris normalt och att rabatten gör det likvärdigt med andra butiker. Kändes väldigt bra, för jag avskyr att lägga pengar på sådan tråkig men nödvändig shopping.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 642
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
35 36 37
Svar
738
· Visningar
21 199
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 839
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp