Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är verkligen inte lätt att sitta på möte när det är lunch och alla kollegor vill sitta och äta och lunchprata, titta på tv, prata med mig etc runtomkring :cautious:
 
Ja jag vet ju det så tänkte att va falls e ni för omoderna 😂
Vi är dock lite omoderna. Halva kyrkogården vattnas för hand. Man får inte installera spridare. Sen vet jag faktiskt inte hur de gör om någon ska ner i områden med smala gångar. Men det är ju också ganska ovanligt med jordbegravning. Urnor grävs för hand.
 
Vi är dock lite omoderna. Halva kyrkogården vattnas för hand. Man får inte installera spridare. Sen vet jag faktiskt inte hur de gör om någon ska ner i områden med smala gångar. Men det är ju också ganska ovanligt med jordbegravning. Urnor grävs för hand.

Sedär. Ja visst, jordfästning är ju inte alls lika självklart längre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 641
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
35 36 37
Svar
723
· Visningar
20 644
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 839
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp