Vad gör vi? Del CCII

Har satt en höstgryta på spisen, med nötkött och svart trumpetsvamp. Ser mycket fram emot att den blir klar. :d

Ignorerar faktumet att jag troligen kommer behöva anmäla vab inför morgondagen. Igen. Efter att ha vabbat och själv varit sjuk de senaste 1,5 veckorna. Chefen kommer nog jubla. Not.
Blääää. Hoppas på ett mirakel.
 
Bra pre-födelsedag.
IMG_0613.jpeg
 
Sitter och lyssnar på en av mina absolut favorit album någonsin. Winter med George Winston som jag hittade på youtube. Enbart piano. Så rofyllt. Och fullt med minnen eftersom jag lyssnade på den när jag gick på universitet. Kan inte rekommendera den nog.


:love:
 
Jag sitter har med en hysterisk valp. Vi ska ut och aka sa hon fick inte hela morgon portionen av sin mat, utan fick noja sig med en fjardedel ... nu zoomar hon pa latta fotter, holl jag pa att saga, men hon later som en hjord elefanter nar hon far fram. Hoppas hon inte blir aksjuk nar hon inte atit sa mycket och vi inte ska sa langt.
 
Haft husets tidigare ägare på besök med sina två syskon som ville se vad vi hade gjort med huset. De har frågat mycket försiktigt men jag har full förståelse för att de var nyfikna. :) Men de hade med sig mängder med fikabröd och en fin orkidé, tyckte att allt var så fint och att det var så bra att vi hade tagit över. Sen hann de berätta en massa om sånt de har varit med om i huset. :)
 
Var och handlade innan. Glömde sätta tillbaka självscanningshandtaget när jag skulle betala, det funkade givetvis inte och jag fattade noll. Klantigt :D

Det där har jag lyckats med men då pga stress och ångest (hade lämnat ungkatten för kastration och de ringde om att han hade blåsljud på hjärtat)..
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 084
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 342
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 161
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 729
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp