Vad gör vi? Del CCII

Försöker sparka igång mig med att gå och handla. Typiskt mig så glömde jag en grej så får masa mig ut idag också. Funderar på om jag ska promenera eller ta bussen. Katten snusar bredvid mig på datorn.
 
Blev sliten av dagens runda.
Men pappa utfodrade mig väl.
IMG_0432.jpeg
 
Självklart. Jag svarade bara så pga stegräknardiskussionen som redan pågick :) . Och fler steg blir det ju hur som helst, vare sig man räknar eller inte ;) ...
Yes, varje steg räknas men inget steg behöver räknas.

Det är nog få här på forumet som är uppe på så många steg om dagen att det börjar bli kontraproduktivt för hälsan att ta ett till. Nånstans kring 25.000 steg eller så.

(Jag var definitivt uppe i hälsokontraproduktivt i början av juni i år när jag gick runt 15 kilometer om dagen i tveksamma sandaler, innan jag lyckades laga ihop bilen. Fötterna var enormt trasiga. )
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 061
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 299
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 126
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 597
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp