Vad gör vi? Del CCII

Hemma. Gick till tvärbanan men har ändå bara fått ihop 4670 steg. Suck. Nu värker mina fötter och har domnat av lite. Det kommer bli värktabletter ikväll. Måste fixa skor. Jag har ju ett par gåskor jag letade fram och la ny sula i men de gör ont när jag går fortfarande, särskilt lite längre (för mig) sträckor. Jäkla fötter och ben :meh:
 
Hemma. Gick till tvärbanan men har ändå bara fått ihop 4670 steg. Suck. Nu värker mina fötter och har domnat av lite. Det kommer bli värktabletter ikväll. Måste fixa skor. Jag har ju ett par gåskor jag letade fram och la ny sula i men de gör ont när jag går fortfarande, särskilt lite längre (för mig) sträckor. Jäkla fötter och ben :meh:
Har du diagnos på dina problem, från läkare? Vad erbjuds du för hjälp? Det låter ju rent förfärligt att du får så ont av att bara gå lite korta sträckor!
 
Hemma. Gick till tvärbanan men har ändå bara fått ihop 4670 steg. Suck. Nu värker mina fötter och har domnat av lite. Det kommer bli värktabletter ikväll. Måste fixa skor. Jag har ju ett par gåskor jag letade fram och la ny sula i men de gör ont när jag går fortfarande, särskilt lite längre (för mig) sträckor. Jäkla fötter och ben :meh:
Har du specialsulor? Isåfall reklamera de hos teknikern.
 
Jag ar vaken och har suttit vid datorn en stund sa har pa morgonen. Emma-Sue har somnat under min stol och vantar bara pa frukost, sa det ar val bast att satta fart pa den har lordagen ocksa. :)
I dag ar det sma latta moln pa himlen och lite lagre temperaturer men 31*C som hogsta temperatur under dagen och sedan haller det sig innom +20*C hela veckan och en dag kan det aven bli regn. Det blir i sa fall det tredje regnet sedan borjan pa Juni och visar klart att sommaren snart ar slut.
 
Mormor är borta. Hon dog igår kväll inte många minuter efter mitt sista samtal med mamma som vakade, stilla och lugnt. :(

Det är skönt ändå att hon visste vad som skulle komma och har varit redig och klar hela tiden. Allt som har att göra med urnsättningen och annat praktiskt är ordnat som hon vill ha det. Ingen behöver fundera eller undra.
 
Mormor är borta. Hon dog igår kväll inte många minuter efter mitt sista samtal med mamma som vakade, stilla och lugnt. :(

Det är skönt ändå att hon visste vad som skulle komma och har varit redig och klar hela tiden. Allt som har att göra med urnsättningen och annat praktiskt är ordnat som hon vill ha det. Ingen behöver fundera eller undra.

Jag beklagar förlusten :heart
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
Mormor är borta. Hon dog igår kväll inte många minuter efter mitt sista samtal med mamma som vakade, stilla och lugnt. :(

Det är skönt ändå att hon visste vad som skulle komma och har varit redig och klar hela tiden. Allt som har att göra med urnsättningen och annat praktiskt är ordnat som hon vill ha det. Ingen behöver fundera eller undra.
Så ledsen för din skull, beklagar verkligen att du inte hade möjligheter att vara med din familj nu. :heart
 
Jag pustar ut i soffan efter att ha tagit ut mig när jag grävt i trädgården. Två fruktträd är planterade och lite annat slit och släp = soppatorsk!
Jag såg nyss ett Facebook-minne från en annons jag tog en screenshot på för några år sedan, så nu fnissar jag åt den och att jag inte valde att betygsätta översättningen.
1000012237.jpg

Översättningstjänster är rätt usla. :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 952
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 181
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
75 987
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 436
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp