Vad gör vi? Del CCII

Ett shift kvar i eftermiddag fore helgen. Under dagen tankte jag handla lite, jag ska gora bison-burgare (magrare an kalkon och betydligt godare) till middag antingen i dag eller i morgon, sa bison behover inkopas, liksom ett par olika brod sa alla far det de vill ha.:p

Sedan ar det dags att stoppa vid pollisen och fa vara "levnadsintyg" paskrivna i ar igen sa vi far den mycket lilla pension vi har fran Sverige. Det ar alltid kul, de kanner igen oss hos polisen och vet direkt vad vi vill.:D
 
Ser på Över Atlanten. Vet inte varför, det är ju samma story varje säsong ...? :confused:
Har fortfarande mycket ont i huvet, nacken och ryggen sen gårdagen (gick 1,5 km). Ska nog äta lite yoghurt, borsta tänderna och krypa i säng.
 
Utanför puben på kvällspromenaden idag.
1725657276407.png
 
Funderar på att gå och lägga mig. Trött men inte sömnig. Kollar på Downton Abbey som lagom avslappande.
 
Lagt mig efter min sedvanliga långkörning. Har tre flugfångare uppe, varför sitter inte alla flugor där? Slog ihjäl två st som bet mig på benet, men det finns fler som surrar runt huvudet på mig. :cautious:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 084
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 342
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 161
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 729
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp