Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är etoricoxib? :confused::confused:
Du nämner mediciner som om alla borde veta vad det är och varför?
Och varför skriver du som haiku :)
Äh, @Sonic76 får väl skriva som hon vill :D

Ber dock om lite eftertanke då dessa frågor kan göra att folk (inte bara användaren i fråga) känner att de inte vill skriva inlägg här utifall någon kommer med frågor om varför de skriver som de gör, oavsett din välmenande avsikt så kan det kännas som kritik och att de är ovälkomna om de skriver annorlunda.
 
Äh, @Sonic76 får väl skriva som hon vill :D

Ber dock om lite eftertanke då dessa frågor kan göra att folk (inte bara användaren i fråga) känner att de inte vill skriva inlägg här utifall någon kommer med frågor om varför de skriver som de gör, oavsett din välmenande avsikt så kan det kännas som kritik och att de är ovälkomna om de skriver annorlunda.
Min tanke var att det var så specifik info. Det väcker nog mest nyfikenhet?

Istället för att t.ex skriva att man har ont och tog en tablett. Varför nämna sort?
 
Vaknade med vad som känns som värsta magkatarren och extremt mycket kli och snor i näsan. Tog en extra omeprazol för magen och funderar på om jag håller på att bli sjuk? Har inte varit sjuk sen jag hade covid för 2 år sen
Jag är förkyld just nu och det började med just magkatarr och övergick efter någon dag i halsont, snuva och allt som hör en förkylning till. Kanske är något sådant som går just nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 654
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp